• Pořízení auta, zařazení do účetnictví, odpisování
  • Nabytí jiným způsobem než koupí – vkladem apod.
  • Uplatnění DPH z pořizovací ceny auta
  • Paušál na dopravu
  • Kniha jízd
  • Uplatňování DPH z PHM apod.
  • Úprava odpočtu při změně použití
  • Řešení soukromých jízd – u fyzické osoby, v s.r.o.
  • Vyřazení auta: prodej, vyřazení do osobního použití – z pohledu účetnictví a daní
  • Silniční daň: základní přehled – kdo je poplatník, přiznání, placení daně

Komu je kurz určen:

Seminář je určen pro zkušenější účetní, které potřebují správně daňově a účetně posoudit dopady používání auta v podnikání.

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je seznámit účastníky s problematikou auta v podnikání, častými chybami a řešením situací s důrazem na složitější, ale běžné problémy s tím spojené.

 

Praha:

09:30–10:00: Registrace účastníků
10:00–12:00: Přednáška
12:00–13:00: Oběd
13:00–16:00: Přednáška

Tábor:

08:30–09:00: Registrace účastníků
09:00–12:00: Přednáška
12:00–13:00: Oběd
13:00–15:00: Přednáška

  • Termín:

Praha: 13. 11. 2018 (úterý)

Tábor: 16. 11. 2018 (pátek)

  • Délka kurzu:

Praha: 10:00–16:00

Tábor: 9:00–15:00

  • Místo konání:

Praha 6 – Dejvice: BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro. Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Odkaz na mapu

Tábor: Vyšší odborná škola a střední škola – centrum odborné přípravy, Pionýrů 499, Sezimovo Ústí

  • Minimální/maximální počet účastníků:

Praha: 3/15

Tábor: 5/20

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb. nikoliv podle pořadí přihlášení.

  • Předpoklady účastníků: základní orientace v problematice DPH, daně z příjmů a účetnictví
  • Doporučené pomůcky na kurz: nejsou
  • Cena:

Praha: 2 000 Kč + DPH

Tábor: 1 200 Kč + DPH

V ceně jsou zahrnuty materiály z přednášek. V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

Váš lektor
Lektor Zuzana Bartůšková
  • jsem daňový poradce, zapsaný v Komoře daňových poradců, číslo osvědčení 4960
  • účetní s 12 letou praxí v oboru – v menší firmě, v korporaci i na pozici hlavní účetní,
  • účetní na volné noze od r. 2010
  • lektor odborných kurzů s 8 letou praxí
  • autor odborných článků na blogu Účetnictví bez starostí, pravidelně již šestým rokem
  • přispívám na Portál Pohoda
  • videorozhovor s podnikatelským poradcem Robertem Vlachem
Zuzana Bartůšková
Více o Zuzce
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Upozornění, až kurz vypíšeme
Jakmile kurz uděláme veřejným, pošleme vám na e-mail zprávu a budete o jeho vypsání vědět jako první.
Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.