Aktuální článek: Kolik platit zálohy OSVČ
18.11.2021, Praha 10 volných míst z 10 2 900 Kč + DPH CHCI OBJEDNAT

Absolvovali jste živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní? Na základě četných ohlasů jsme se rozhodli vypsat druhý díl.

V prvním kurzu jsme si společně spočítali základní hodinovou sazbu a sestavili ceník. Možná i vy jste zjistili, že budete muset jednak zdražit, jednak se rozloučit s některými klienty. Ve druhém díle navážeme tím, jak získat nové zákazníky, kteří skutečně ocení vaše kvality i specializaci, a budou vám za ně rádi platit odpovídající cenu.

Trochu zabrousíme i do marketingu a budování značky, která s vyššími cenami i lepší pozicí na trhu nutně souvisí. Zvolit správnou marketingovou i cenovou strategii vám pomůže nástroj, od kterého to nejspíš nečekáte – živlová typologie.

Zjistíte, jak si prostřednictvím cenotvorby nastavit práci tak, aby vám v ní bylo dobře, přesto jste v ní nemuseli trávit dlouhé hodiny. Možná odhalíte i pár svých utkvělých finančních přesvědčení a naplánujete si konkrétní kroky, jak s nimi zatočit.

Kurz je určený pro maximálně 10 účastníků. Tím pádem bude dostatek prostoru i pro vaše otázky a řešení konkrétních situací z vaší praxe.

Obsah kurzu:

  • Jak si definovat ideálního zákazníka.
  • Proč vás demografie často zavede do slepé uličky a jaká kritéria zvolit místo toho.
  • Jak se bez výčitek svědomí rozloučit s problémovými klienty.
  • Které nástroje a postupy vám pomohou přitáhnout ideální zákazníky.
  • Potřebuje účetní logo, web, sociální sítě nebo dokonce newsletter?
  • Jak funguje pyramida produktů (a k čemu všemu se ten model dá použít).
  • Co je živlová typologie a jak vám pomůže v cenotvorbě.
  • Jak si nechat dobře zaplatit za práci a necítit se přitom jako hyena.
  • V čem vám k lepším cenám pomůže marketing a systematické budování značky.
  • Co jsou introjekty neboli finanční přesvědčení a jak s nimi pracovat.
  • Jak si správně nastavenou cenou chránit duševní zdraví.

Komu je kurz určen:

Kurz je určen pro podnikající účetní, které již absolvovali živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní a chtějí prohloubit získané znalosti.

Termín:

18. 11. 2021 (čtvrtek)

  • Délka kurzu: 5 hodin

09:30–10:00: Registrace účastníků
10:00–12:30: Přednáška
12:30–13:30: Oběd
13:30–16:00: Přednáška

  • Místo konání:

Praha 6 – Dejvice: BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro. Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Odkaz na mapu

  • Minimální/maximální počet účastníků: 3/10

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb. Nikoliv podle pořadí přihlášení.

Pro účast na kurzu potřebujete:

Na osobní kurz nejsou potřeba žádné pomůcky

Opatření proti Covid dle nařízení Ministerstva zdravotnictví

12. podle § 2 odst. 2 písm. e) zákona č. 94/2021 Sb. stanovují podmínky pro konání koncertů a jiných hudebních, divadelních, filmových a jiných uměleckých představení včetně cirkusů a varieté, sportovních utkání, zápasů, závodů apod. (dále jen „sportovní utkání“), kongresů, vzdělávacích akcí a zkoušek v prezenční formě, s výjimkou vzdělávací akce a zkoušky, které jsou součástí vzdělávání podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, které se účastní v jednu dobu nejvýše 20 osob, a to tak, že
a) v případě akce konané v prostoru s kapacitou do 3 000 přítomných diváků, návštěvníků nebo posluchačů (dále jen „diváci“) musí všichni diváci splňovat podmínky podle bodu I/16,
16. stanovují následující podmínky pro vstup osob do některých vnitřních a venkovních prostor nebo pro účast na hromadných akcích nebo jiných činnostech, je-li to vyžadováno tímto mimořádným opatřením:
a) osoba absolvovala nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
b) osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami rychlý antigenní test (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
c) osoba byla očkována proti onemocnění covid-19 a doloží národním certifikátem o provedeném očkování nebo certifikátem o provedeném vydávaným podle nařízení Evropské unie o digitálním certifikátu EU COVID, za podmínky, že uplynulo nejméně 14 dní od dokončeného očkovacího schématu; za národní certifikát o provedeném očkování se považuje písemné potvrzení vydané alespoň v anglickém jazyce oprávněným subjektem působícím v třetí zemi jehož vzor je zveřejněn v seznamu uznaných národních certifikátů na internetových stránkách Ministerstva zdravotnictví České republiky; písemné potvrzení musí obsahovat údaje o očkované osobě, podanému typu vakcíny, datu podání vakcíny, identifikaci subjektu, který potvrzení vydal, a tyto údaje musí být možné ověřit dálkovým přístupem přímo z písemného potvrzení, za předpokladu, že očkování bylo provedeno léčivým přípravkem
i) obsahujícím očkovací látku proti covid-19, kterému byla udělena registrace podle nařízení (ES) č. 726/2004, nebo
ii) léčivým přípravkem jehož výroba je v souladu s patentem léčivého přípravku podle bodu i), pokud je tento léčivý přípravek zároveň schválen Světovou zdravotnickou organizací pro nouzové použití; nebo
d) osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění covid-19, uplynula u ní doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního rychlého antigenního testu (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 nebo RT PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní
e) osoba na místě podstoupí rychlý antigenní test (RAT) na stanovení přítomnosti antigenu viru SARS-CoV-2 určený pro sebetestování (použití laickou osobou), jehož výsledek bude negativní; obdobné platí, pokud osoba na místě prokáže, že podstoupila rychlý antigenní test za dozoru zdravotnického pracovníka prostřednictvím on-line služby nejdéle před 24 hodinami a prokáže absolvování tohoto testu a jeho negativní výsledek potvrzením poskytovatele zdravotních služeb,
1. Všem osobám se s účinností ode dne 31. července 2021 od 00:00 hod. do odvolání tohoto mimořádného opatření zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem (např. FFP2, KN 95), které brání šíření kapének, a to:
e) při účasti na kongresech, vzdělávacích akcích a zkouškách v prezenční formě,
3. Zákaz podle bodu 1 nebo 2 se nevztahuje na:
r) osoby při provádění autorského díla (např. divadelního, tanečního nebo hudebního představení), osoby přednášející a osoby účinkující při tvorbě a výrobě audiovizuálního díla nebo pořadu,

 

Cena
Praha
2 900 Kč + DPH

V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

V případě vládních omezení na živé kurzy se kurz bude konat on-line jako webinář v reálném čase – očekává se aktivní zapojení účastníků do diskuze.

Váš lektor
Lektor Magdalena Čevelová
  • Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing mám z Vysoké školy ekonomie a managementu.
  • Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách (AMI Communications, Impact), v marketingovém oddělení firmy (HSW Signware) i v různých redakcích novin a časopisů.
  • Pracuji pro majitele malých firem, volnonožce i živnostníky. Zejména takové, kteří podnikají srdcem, věří na intuici a své podnikání vnímají jako součást života a osobního rozvoje.
  • Říká o sobě: „Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie. Věřím tomu, že smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Abyste mohli využívat svých silných stránek a být sami sebou.“
Hodnocení
Recenze
Přidat recenzi
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *.
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Přihláška na kurz Cenotvorba pro účetní 2

Vaše registrace byla odeslána v pořádku.
Při odesílání registrace došlo k chybě.
Termín
Osobní údaje
Fakturační údaje
Počet přihlášených
Oběd - není zahrnut v ceně kurzovného
Parkování v areálu školy - zdarma
způsob platby

Přihlášení na kurz je závazné a lze upravit dle obchodních podmínek.

Některá pole obsahují chybu. Opravte prosím zadané údaje a zkuste to znovu.
Daňové poradenství
Daňové poradenství osobně nebo on-line
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI PORADENSTVÍ
Účetní středy
Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Říkají o nás
Ondřej Šťastný
Cením si především bezproblémové komunikace a možnosti předávání podkladů na dálku bez nutnosti osobních návštěv.
Ondřej Šťastný
projektant
www.osat.cz
Absolvovala som konzultáciu s pani Zuzanou Bartůškovou na téma, ktoré v beženej účtovnej a daňovej praxi nestretnete práve každý deň. Táto konzultácia bola pre mňa veľkým prínosom, a to predovšetkým preto, že som dostala konkrétne odpovede na moje otázky, vrátane uvedenia zdroja, z ktorého pri posúdení mojho problému vychádza.
Monika Wachtarczyk
Účetní
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.