Aktuální článek: Paušální daň
Aktuální článek: Paušální daň
16.2.2021, on-line 19 volných míst z 20 2 900 Kč + DPH CHCI OBJEDNAT

Absolvovali jste živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní? Na základě četných ohlasů jsme se rozhodli vypsat druhý díl.

V prvním kurzu jsme si společně spočítali základní hodinovou sazbu a sestavili ceník. Možná i vy jste zjistili, že budete muset jednak zdražit, jednak se rozloučit s některými klienty. Ve druhém díle navážeme tím, jak získat nové zákazníky, kteří skutečně ocení vaše kvality i specializaci, a budou vám za ně rádi platit odpovídající cenu.

Trochu zabrousíme i do marketingu a budování značky, která s vyššími cenami i lepší pozicí na trhu nutně souvisí. Zvolit správnou marketingovou i cenovou strategii vám pomůže nástroj, od kterého to nejspíš nečekáte – živlová typologie.

Zjistíte, jak si prostřednictvím cenotvorby nastavit práci tak, aby vám v ní bylo dobře, přesto jste v ní nemuseli trávit dlouhé hodiny. Možná odhalíte i pár svých utkvělých finančních přesvědčení a naplánujete si konkrétní kroky, jak s nimi zatočit.

Kurz je vedený formou interaktivního webináře. Není to dopředu nahraná prezentace, ale živý kurz v on-line prostředí. Nejlepší je připojit se s kamerou a mikrofonem, abyste mohli pokládat otázky a diskutovat s lektorkou.

Skládá se ze dvou bloků. Dopoledne (10-12 hodin) probereme více teorie, odpoledne (14-16 hodin) se budeme věnovat praktickým příkladům a vašim otázkám. Pro sdílení a další dotazy vám bude k dispozici dočasná uzavřená skupina na Facebooku (je to výhoda pro účastníky, ne povinnost).

On-line kurz je určený pro maximálně 20 účastníků. Tím pádem bude dostatek prostoru i pro vaše otázky a řešení konkrétních situací z vaší praxe.

Obsah kurzu:

  • Jak si definovat ideálního zákazníka.
  • Proč vás demografie často zavede do slepé uličky a jaká kritéria zvolit místo toho.
  • Jak se bez výčitek svědomí rozloučit s problémovými klienty.
  • Které nástroje a postupy vám pomohou přitáhnout ideální zákazníky.
  • Potřebuje účetní logo, web, sociální sítě nebo dokonce newsletter?
  • Jak funguje pyramida produktů (a k čemu všemu se ten model dá použít).
  • Co je živlová typologie a jak vám pomůže v cenotvorbě.
  • Jak si nechat dobře zaplatit za práci a necítit se přitom jako hyena.
  • V čem vám k lepším cenám pomůže marketing a systematické budování značky.
  • Co jsou introjekty neboli finanční přesvědčení a jak s nimi pracovat.
  • Jak si správně nastavenou cenou chránit duševní zdraví.

Komu je kurz určen:

Kurz je určen pro podnikající účetní, které již absolvovali živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní a chtějí prohloubit získané znalosti.

Termín:

16. 2. 2021 (úterý)

Délka kurzu: 4 hodiny

10:00–12:00: Komentovaná prezentace

14:00–16:00: Praktické příklady, řízená diskuse

Místo konání: on-line

Minimální/maximální počet účastníků: 3/20

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb, nikoliv podle pořadí přihlášení.

Pro účast na kurzu potřebujete:

Počítač s připojením k internetu, webkameru, mikrofon.

Nainstalovanou aplikaci ZOOM.

Chcete-li využívat skupinu, budete potřebovat účet na Facebooku.

Odkaz pro připojení obdržíte den předem e-mailem.

Cena
on-line
2 900 Kč + DPH

V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

Váš lektor
Lektor Magdalena Čevelová
  • Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing mám z Vysoké školy ekonomie a managementu.
  • Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách (AMI Communications, Impact), v marketingovém oddělení firmy (HSW Signware) i v různých redakcích novin a časopisů.
  • Pracuji pro majitele malých firem, volnonožce i živnostníky. Zejména takové, kteří podnikají srdcem, věří na intuici a své podnikání vnímají jako součást života a osobního rozvoje.
  • Říká o sobě: „Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie. Věřím tomu, že smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Abyste mohli využívat svých silných stránek a být sami sebou.“
Hodnocení
Recenze
Přidat recenzi
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *.
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Přihláška na kurz Cenotvorba pro účetní 2 – on-line

Vaše registrace byla odeslána v pořádku.
Při odesílání registrace došlo k chybě.
Termín
Osobní údaje
Fakturační údaje
Počet přihlášených
Oběd - není zahrnut v ceně kurzovného
Parkování v areálu školy - zdarma
způsob platby

Přihlášení na kurz je závazné a lze upravit dle obchodních podmínek.

Některá pole obsahují chybu. Opravte prosím zadané údaje a zkuste to znovu.
Říkají o nás
Vojtěch Mikula
Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně.
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
Picards s.r.o.
Ondřej Šťastný
Cením si především bezproblémové komunikace a možnosti předávání podkladů na dálku bez nutnosti osobních návštěv.
Ondřej Šťastný
projektant
www.osat.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.