Webinář s živým lektorem v reálném čase. Funguje podobně jako fyzický kurz, jen se koná on-line. Během konání budete aktivně diskutovat s lektorem, takže potřebujete zapnutou webkameru a mikrofon. Nejedná se o pasivní výklad s otázkami do chatu. V rámci kurzu získáte odpovědi na své otázky i možnost řešit konkrétní situace z vlastní praxe.
Absolvovali jste živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní? Na základě četných ohlasů jsme se rozhodli vypsat druhý díl.
V prvním kurzu jsme si společně spočítali základní hodinovou sazbu a sestavili ceník. Možná i vy jste zjistili, že budete muset jednak zdražit, jednak se rozloučit s některými klienty. Ve druhém díle navážeme tím, jak získat nové zákazníky, kteří skutečně ocení vaše kvality i specializaci, a budou vám za ně rádi platit odpovídající cenu.
Trochu zabrousíme i do marketingu a budování značky, která s vyššími cenami i lepší pozicí na trhu nutně souvisí. Zvolit správnou marketingovou i cenovou strategii vám pomůže nástroj, od kterého to nejspíš nečekáte – živlová typologie.
Zjistíte, jak si prostřednictvím cenotvorby nastavit práci tak, aby vám v ní bylo dobře, přesto jste v ní nemuseli trávit dlouhé hodiny. Možná odhalíte i pár svých utkvělých finančních přesvědčení a naplánujete si konkrétní kroky, jak s nimi zatočit.
Kurz je vedený formou interaktivního webináře. Není to dopředu nahraná prezentace, ale živý kurz v on-line prostředí. Nejlepší je připojit se s kamerou a mikrofonem, abyste mohli pokládat otázky a diskutovat s lektorkou.
Skládá se ze dvou bloků. Dopoledne (10-12 hodin) probereme více teorie, odpoledne (14-16 hodin) se budeme věnovat praktickým příkladům a vašim otázkám.
On-line kurz je určený pro maximálně 20 účastníků. Tím pádem bude dostatek prostoru i pro vaše otázky a řešení konkrétních situací z vaší praxe.
Obsah kurzu:
- Jak si definovat ideálního zákazníka.
- Proč vás demografie často zavede do slepé uličky a jaká kritéria zvolit místo toho.
- Jak se bez výčitek svědomí rozloučit s problémovými klienty.
- Které nástroje a postupy vám pomohou přitáhnout ideální zákazníky.
- Potřebuje účetní logo, web, sociální sítě nebo dokonce newsletter?
- Jak funguje pyramida produktů (a k čemu všemu se ten model dá použít).
- Co je živlová typologie a jak vám pomůže v cenotvorbě.
- Jak si nechat dobře zaplatit za práci a necítit se přitom jako hyena.
- V čem vám k lepším cenám pomůže marketing a systematické budování značky.
- Co jsou introjekty neboli finanční přesvědčení a jak s nimi pracovat.
- Jak si správně nastavenou cenou chránit duševní zdraví.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen pro podnikající účetní, které již absolvovali živý nebo on-line kurz Cenotvorba pro účetní a chtějí prohloubit získané znalosti.
Termín:
27. 5. 2021 (čtvrtek)
Délka kurzu: 4 hodiny
10:00–12:00: Komentovaná prezentace
14:00–16:00: Praktické příklady, řízená diskuse
Místo konání: on-line
Minimální/maximální počet účastníků: 3/20
V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb, nikoliv podle pořadí přihlášení.
Pro účast na kurzu potřebujete:
Počítač s připojením k internetu, webkameru, mikrofon.
Nainstalovanou aplikaci ZOOM.
Odkaz pro připojení obdržíte den předem e-mailem.
V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.