Aktuální článek: Daňový kalendář 2019

Od 20.12.2019 do 5.1.2020 jsme na dovolené. Co dělat, když jsme na dovolené.

13.5. - 14.5.2020, Praha 4 volná místa z 10 3 800 Kč + DPH CHCI OBJEDNAT
  • Základní pojmy – obrat, plátce, identifikovaná osoba, kurz cizí měny, dodání zboží, poskytnutí služby, datum zdanitelného plnění
  • Daňové doklady – náležitosti, druhy
  • Místo plnění a jeho vliv na DPH, daňové doklady při přeshraničních obchodech, datum povinnosti odvést daň u přeshraničních plnění
  • Plnění osvobozené s nárokem a bez nároku na DPH, koeficient, nárok na odpočet
  • Přenesení daňové povinnosti v tuzemsku, ručení, správa daně v tuzemsku
  • Zvláštní režim pro cestovní službu, zvláštní režim pro obchodníky s použitým zbožím

Komu je kurz určen:

Seminář je určen pro účetní, které zpracovávají nebo budou zpracovávat přiznání k dani z přidané hodnoty. A to jak začátečnicím, tak zkušenějším účetním, které se chtějí ujistit, že dělají vše správně.

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je seznámit účastníky se vším, co by měla o DPH vědět každá účetní.

Praha:

První den:

09:30–10:00: Registrace účastníků
10:00–12:00: Přednáška
12:00–13:00: Oběd
13:00–16:00: Přednáška

Druhý den:

10:00–12:00: Přednáška
12:00–13:00: Oběd
13:00–16:00: Přednáška

  • Termín: 13. – 14.5.2020 (středa a čtvrtek)
  • Délka kurzu:

Praha: 10:00–16:00

  • Místo konání:

Praha 6 – Dejvice, BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro. Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Odkaz na mapu

  • Minimální/maximální počet účastníků:

Praha: 3/10

Tábor: 5/20

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb, nikoliv podle pořadí přihlášení.

  • Předpoklady účastníků: bez požadavků na znalosti
  • Doporučené pomůcky na kurz: zákon o dani z přidané hodnoty
  • Cena:

Praha: 3 800 Kč + DPH

V ceně jsou zahrnuty materiály z přednášek. V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

Váš lektor
Lektor Zuzana Bartůšková
  • jsem daňový poradce, zapsaný v Komoře daňových poradců, číslo osvědčení 4960
  • účetní s 12letou praxí v oboru – v menší firmě, v korporaci i na pozici hlavní účetní
  • účetní na volné noze od r. 2010
  • lektor odborných kurzů s 8letou praxí
  • autor odborných článků na blogu Účetnictví bez starostí, pravidelně již šestým rokem
  • přispívám na Portál Pohoda
  • videorozhovor s podnikatelským poradcem Robertem Vlachem
Zuzana Bartůšková
Více o Zuzce
Hodnocení
Recenze
Přidat recenzi
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *.
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Přihláška na kurz DPH od A do Z (dvoudenní kurz)

Vaše registrace byla odeslána v pořádku.
Při odesílání registrace došlo k chybě.
Termín
Osobní údaje
Fakturační údaje
Počet přihlášených
Oběd - není zahrnut v ceně kurzovného
Parkování v areálu školy - zdarma
způsob platby

Přihlášení na kurz je závazné a lze upravit dle obchodních podmínek.

Některá pole obsahují chybu. Opravte prosím zadané údaje a zkuste to znovu.
Říkají o nás
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.