Aktuální článek: Daňový kalendář 2019
28.5.2019, Praha 10 volných míst z 10 2 000 Kč + DPH CHCI OBJEDNAT

Co se na kurzu dozvíte?

  • Komunikace s nepříjemnými, agresivními nebo manipulativními partnery – jak je uklidnit, sami neztratit nervy a krok za krokem budovat vztah založený na důvěře a vzájemném pochopení
  • Efektivní komunikace s lidmi, kteří vůbec, ale vůbec nestíhají – jak efektivně předat informace v krátkém čase a zvýšit jejich zapamatování
  • Komunikace pro získávání důvěry a budování vztahu – užitečné tipy pro každodenní komunikaci aneb jak krůček po krůčku udělat z ne-přítele přítele

Komu je kurz určen?

Kurz je určen pro malou skupinku účetních a daňových poradců, kteří chtějí pracovat na svých komunikačních schopnostech, získávání důvěry a respektu druhé strany, kteří jsou odhodlání zvládnout komunikaci v jednoduchých i složitých situacích.

  • Místo konání

Praha 6 – Dejvice, BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro – s výtahem

Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Cca 10–15 minut pěšky nebo dvě zastávky tramvají ze zastávky vlaku Praha-Podbaba.

Spojení autem: V okolí jsou modré zóny, tj. nelze zaparkovat. Placené parkoviště je za rohem, cena parkovného 30 Kč/hod. Více informací najdete na webových stránkách www.parkovistenakulataku.cz.

  • Termín

Praha
28. 5. 2019 (úterý) od 10 hodin

  • Předpoklady účastníků

Dobrou náladu a odhodlání zapracovat na své komunikaci, workshop je interaktivní – některé situace si vyzkoušíte na vlastní kůži.

  • Co budete potřebovat s sebou?

Stačí tužka a papír.

  • Délka kurzu

Praha: 5 hodin po 60 minutách (plus přestávky na oběd)

10:00–12:00
přestávka na oběd
13:00–16:00

  • Minimální/maximální počet účastníků

Praha: 3/10

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě kurzovného v plné výši. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb, nikoliv podle pořadí přihlášení.

  • Storno podmínky

V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

  • Cena kurzu

Praha: 2 000 Kč + DPH

V ceně jsou zahrnuty materiály k přednáškám.

Váš lektor
Lektor Markéta Adamíková
  • Mentor, kouč a lektor s vlastními zkušenostmi s vedením firem a inovativních projektů
  • Dvouletá zkušenost se zpracováním mzdového účetnictví pro externí klienty
  • Koučka top manažerů (400+ hodin koučování), vášnivá podporovatelka českých startupů nejen na jejich cestě do Silicon Valley, mentorka Nadace Vodafone, mentorka agentury CzechInvest
  • Podporuje klienty na jejich cestě k naplnění firemních i osobních vizí i na cestě k harmonickým vztahům
Markéta Adamíková
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Osobní údaje
Fakturační údaje
Počet přihlášených
Oběd - není zahrnut v ceně kurzovného
Parkování v areálu školy - zdarma
způsob platby
Některá pole obsahují chybu. Opravte prosím zadané údaje a zkuste to znovu.
Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.