Aktuální článek: Kolik platit zálohy OSVČ

Každá samostatná účetní bez ohledu na to zda je zaměstnancem nebo pracuje sama na sebe musí umět odhalit chyby, které se vloudí při účtování. Na kurzu se naučím nastavit analytické účty, pracovat se saldem a průběžně během roku kontrolovat účetnictví jak z pohledu účetních předpisů, tak daně z příjmů.

  • Analytické účty – jak je nastavit, aby pracovali pro nás.
  • Práce se saldem – které účty nastavit saldokontě a jak s nimi pracovat.
  • Kontroly v rámci majetku – provázanost účetnictví a evidence majetku, nastavení odpisů – účetní x daňové, kontroly opravy x technické zhodnocení.
  • Pohledávky, závazky – vazba deník x knihy faktur x saldo, kdy jak tvořit opravné položky, odepisovat.
  • Kontrola banky, pokladny – co kontrolovat a jak.
  • Práce se zálohovými fakturami.
  • Časové rozlišení, dohadné položky – na co nezapomenout.
  • Problémové položky z pohledu daně z příjmů – skrytý nehmotný majetek, technické zhodnocení, kdy chtít smlouvy a co v nich hledat.

Komu je kurz určen:

Účetním, které vedou kompletně podvojné účetnictví nebo samostatným účetním, které potřebují umět najít chyby v účetnictví a opravit je.

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je naučit účastníky – účetní si sami po sobě (popř. i po někom jiném) zkontrolovat účetnictví a odhalit včas chyby, které by mohly vést k sankcím nebo k tomu, že je účetnictví vedeno v rozporu s předpisy.

  • Délka kurzu: 5 hodin (bez přestávky na oběd)

09:30–10:00: Registrace účastníků
10:00–12:00: Přednáška
12:00–13:00: Oběd
13:00–16:00: Přednáška

  • Termín: 16.9.2021 (čtvrtek)
  • Délka kurzu: 10:00–16:00
  • Místo konání: Praha 6 – Dejvice: BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro. Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Mapa
  • Minimální/maximální počet účastníků:

Praha: 3/15

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb, nikoliv podle pořadí přihlášení.

  • Předpoklady účastníků: základní orientace v účetnictví
  • Doporučené pomůcky na kurz: nejsou

Opatření proti Covid dle nařízení Ministerstva zdravotnictví

12. podle § 2 odst. 2 písm. e) zákona č. 94/2021 Sb. stanovují podmínky pro konání koncertů a jiných hudebních, divadelních, filmových a jiných uměleckých představení včetně cirkusů a varieté, sportovních utkání, zápasů, závodů apod. (dále jen „sportovní utkání“), kongresů, vzdělávacích akcí a zkoušek v prezenční formě, s výjimkou vzdělávací akce a zkoušky, které jsou součástí vzdělávání podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, které se účastní v jednu dobu nejvýše 20 osob, a to tak, že
a) v případě akce konané v prostoru s kapacitou do 3 000 přítomných diváků, návštěvníků nebo posluchačů (dále jen „diváci“) musí všichni diváci splňovat podmínky podle bodu I/16,
16. stanovují následující podmínky pro vstup osob do některých vnitřních a venkovních prostor nebo pro účast na hromadných akcích nebo jiných činnostech, je-li to vyžadováno tímto mimořádným opatřením:
a) osoba absolvovala nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
b) osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami rychlý antigenní test (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
c) osoba byla očkována proti onemocnění covid-19 a doloží národním certifikátem o provedeném očkování nebo certifikátem o provedeném vydávaným podle nařízení Evropské unie o digitálním certifikátu EU COVID, za podmínky, že uplynulo nejméně 14 dní od dokončeného očkovacího schématu; za národní certifikát o provedeném očkování se považuje písemné potvrzení vydané alespoň v anglickém jazyce oprávněným subjektem působícím v třetí zemi jehož vzor je zveřejněn v seznamu uznaných národních certifikátů na internetových stránkách Ministerstva zdravotnictví České republiky; písemné potvrzení musí obsahovat údaje o očkované osobě, podanému typu vakcíny, datu podání vakcíny, identifikaci subjektu, který potvrzení vydal, a tyto údaje musí být možné ověřit dálkovým přístupem přímo z písemného potvrzení, za předpokladu, že očkování bylo provedeno léčivým přípravkem
i) obsahujícím očkovací látku proti covid-19, kterému byla udělena registrace podle nařízení (ES) č. 726/2004, nebo
ii) léčivým přípravkem jehož výroba je v souladu s patentem léčivého přípravku podle bodu i), pokud je tento léčivý přípravek zároveň schválen Světovou zdravotnickou organizací pro nouzové použití; nebo
d) osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění covid-19, uplynula u ní doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního rychlého antigenního testu (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 nebo RT PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní
e) osoba na místě podstoupí rychlý antigenní test (RAT) na stanovení přítomnosti antigenu viru SARS-CoV-2 určený pro sebetestování (použití laickou osobou), jehož výsledek bude negativní; obdobné platí, pokud osoba na místě prokáže, že podstoupila rychlý antigenní test za dozoru zdravotnického pracovníka prostřednictvím on-line služby nejdéle před 24 hodinami a prokáže absolvování tohoto testu a jeho negativní výsledek potvrzením poskytovatele zdravotních služeb,
1. Všem osobám se s účinností ode dne 31. července 2021 od 00:00 hod. do odvolání tohoto mimořádného opatření zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem (např. FFP2, KN 95), které brání šíření kapének, a to:
e) při účasti na kongresech, vzdělávacích akcích a zkouškách v prezenční formě,
3. Zákaz podle bodu 1 nebo 2 se nevztahuje na:
r) osoby při provádění autorského díla (např. divadelního, tanečního nebo hudebního představení), osoby přednášející a osoby účinkující při tvorbě a výrobě audiovizuálního díla nebo pořadu,

Cena
Praha
2900 Kč + DPH

V ceně jsou zahrnuty tištěné materiály z přednášek. V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás prosím informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

Váš lektor
Lektor Zuzana Bartůšková
  • jsem daňový poradce, zapsaný v Komoře daňových poradců, číslo osvědčení 4960
  • účetní s 12letou praxí v oboru – v menší firmě, v korporaci i na pozici hlavní účetní
  • účetní na volné noze od r. 2010
  • lektor odborných kurzů s 8letou praxí
  • autor odborných článků na blogu Účetnictví bez starostí, pravidelně již šestým rokem
  • přispívám na Portál Pohoda
  • videorozhovor s podnikatelským poradcem Robertem Vlachem
Zuzana Bartůšková
Více o Zuzce
Hodnocení
Recenze
Přidat recenzi
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *.
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Upozornění, až kurz vypíšeme
Jakmile kurz uděláme veřejným, pošleme vám na e-mail zprávu a budete o jeho vypsání vědět jako první.
Daňové poradenství
Daňové poradenství osobně nebo on-line
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI PORADENSTVÍ
Účetní středy
Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Říkají o nás
Jan Nachtigal
Na doporučení jsem se obrátil na Zuzku Bartůškovou, která jednání s úřady skvěle zvládla a problém vyřešila.
Jan Nachtigal
PPC & SEO konzultant
www.jannachtigal.cz
Jakub Kadeřávek
Jsem rád, že díky týmu BKP mohu v klidu spát, a vím, že v případě potřeby za mě komunikaci s finanční správou vyřeší.
Jakub Kadeřávek
vývojář webů pro WordPress
www.wpjakub.cz
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.