Aktuální článek: Daňový kalendář 2019
3.10.2019, Praha 10 volných míst z 10 2 000 Kč + DPH CHCI OBJEDNAT

Zpracováváte klientům účetnictví v účetním programu Pohoda a nejste si jisti, jestli vše děláte správně nebo tou nejsnazší cestou? Účtování běžných účetních případů a každodenní práce s doklady v Pohodě vám problém nedělá, ale zaváháte, když narazíte na časové rozlišení, splátkový kalendář nebo cizoměnové operace? Přihlaste se na kurz Účtování v Pohodě a naučte se i méně časté případy zvládat v Pohodě levou zadní.

  • Jak v Pohodě pracovat s účtovou osnovou a vytvářením analytických účtů, jak fungují analytiky v bance a pokladně.
  • Jak efektivně pracovat s agendou časového rozlišení.
  • Jak zadávat splátkové kalendáře a jiné pravidelné platby.
  • Jak se pracuje s majetkem vč. účtování zařazení, vyřazení, nastavení různých variant odpisů apod.
  • Jak v Pohodě na zálohové faktury, daňové doklady k zálohám a zúčtovávání plateb.
  • Pohledávky a závazky v cizí měně, banka a pokladna v cizí měně, práce s kurzovými rozdíly, přecenění na konci roku.
  • Efektivně pracovat s agendou DPH.
  • Klienty nejoblíbenější sestavy pro kontrolu hospodaření, jak pracovat se zakázkami, středisky a činnostmi u menších klientů.

Komu je kurz určen:

Kurz je určen pro účetní, které pracují v programu Pohoda. Umí zvládnout běžné operace – zadání dokladu, likvidace apod., ale chtějí si umět poradit i se složitějšími případy s minimem vynaložené námahy.

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je seznámit účastníky s řešením složitějších účetních situací v programu Pohoda, které by měla zvládat každá samostatná účetní.

Praha:

09:30–10:00: Registrace účastníků
10:00–12:00: Přednáška
12:30–13:00: Oběd
13:00–15:00: Přednáška

  • Termín:

Praha: 03.10.2019 (čtvrtek)

  • Délka kurzu:

Praha: 10:00–16:00

  • Místo konání:

Praha 6 – Dejvice: BKP FINANCE s.r.o., Národní obrany 909/45, 4. patro. Spojení MHD: 5 minut pěšky ze stanice metra Dejvická. Mapa

  • Minimální/maximální počet účastníků:

Praha: 3/15

V případě nedostatečného počtu účastníků bude kurz zrušen a uhrazené kurzovné bude účastníkům vráceno v plné výši. Místo na semináři je účastníkovi rezervováno až po úhradě. Kurz se obsazuje v pořadí přijatých plateb. nikoliv podle pořadí přihlášení.

  • Předpoklady účastníků: základní orientace v účtování a v práci s programem Pohoda
  • Doporučené pomůcky na kurz: vlastní notebook s nainstalovaným programem Pohoda – na místě nejsou k dispozici výukové počítače
  • Cena:

Praha: 2 000 Kč + DPH

V ceně jsou zahrnuty materiály z přednášek. V případě neúčasti se kurzovné nevrací – uhrazený kurz není možné stornovat ani změnit termín. Na zaplacený kurz je možné poslat náhradníka. O vyslání náhradníka nás, prosím, informujte e-mailem nebo telefonicky nejpozději v den konání kurzu.

Váš lektor
Lektor Zuzana Bartůšková
  • jsem daňový poradce, zapsaný v Komoře daňových poradců, číslo osvědčení 4960
  • účetní s 12 letou praxí v oboru – v menší firmě, v korporaci i na pozici hlavní účetní,
  • účetní na volné noze od r. 2010
  • lektor odborných kurzů s 8 letou praxí
  • autor odborných článků na blogu Účetnictví bez starostí, pravidelně již šestým rokem
  • přispívám na Portál Pohoda
  • videorozhovor s podnikatelským poradcem Robertem Vlachem
Zuzana Bartůšková
Více o Zuzce
Hodnocení
Recenze
Přidat recenzi
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *.
Hlavní výhody kurzu

malá skupina

Kurz má MAX 15 účastníků. Každý A má tak možnost klást otázky a věnujeme se jeho konkrétní situaci.

360 hodin zkušeností

Kurzy pořádáme 8 let a během té doby jsme vyškolili 130 z vás.

Osobní údaje
Fakturační údaje
Počet přihlášených
Oběd - není zahrnut v ceně kurzovného
Parkování v areálu školy - zdarma
způsob platby
Některá pole obsahují chybu. Opravte prosím zadané údaje a zkuste to znovu.
Říkají o nás
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.