Daňový poradce,
číslo osvědčení 4960

Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí
v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a píšu články. Jsem daňový poradce.

Odmaturovala jsem v roce 2001 na Střední zemědělské škole v Táboře, studijní obor Management potravinářských výrob.

Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci na účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Zde jsem získala další velmi kvalitní teoretické základy od zkušeného daňového poradce a bývalého pracovníka finančního úřadu.

Po absolutoriu v roce 2004 jsem nastoupila do menší české společnosti, která se zabývá vývojem a výrobou automatizační techniky. Zde jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě. Získala jsem zkušenosti s účetnictvím a mzdovou agendou malé výrobní firmy s 25 zaměstnanci. Zodpovídala jsem za kompletní vedení účetnictví, DPH a připravovala jsem podklady pro daňového poradce k dani z příjmů právnických osob. Získala jsem zkušenosti se specifiky účtování zakázkové výroby, s obchody mimo ČR (z pohledu DPH) a z přípravou jednoduchých finančních reportů.

Po nějaké době mi již práce přišla rutinní a nepřinášela mi další možnosti profesního rozvoje. Proto jsem v roce 2008 nastoupila do větší společnosti ABS Jets, a.s. Tato firma je součástí velké finanční skupiny a zaměřuje se především na privátní leteckou přepravu. Po třech měsících jsem nastoupila na pozici hlavní účetní. Mým prvním úkolem bylo dát dohromady tým asi pěti účetních. Další velkou výzvou byly konsolidační balíčky v IFRS a nastavení procesů. Součástí mé práce bylo nejen vedení účetního týmu, ale i stanovování účetních postupů společnosti, řešení různých daňových problémů, spolupráce s auditory během auditu, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic i komunikace s jinými vedoucími oddělení.

Během tohoto zaměstnání jsem začala studovat dálkové bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení. V roce 2012 jsem úspěšně obhájila svou bakalářskou práci na téma DPH při pořízení služeb a zboží z EU a složila státní závěrečnou zkoušku.

V roce 2010 jsem velmi krátce pracovala ve společnosti W.A.G. minerální paliva, a.s. Zde jsem si uvědomila to, co jsem cítila již delší dobu. A to že zaměstnanecký poměr není pro mě. Chtěla jsem sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze.

Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.

Chci svým klientům nabídnout profesionální přístup, podpořený kontinuálním vzděláním. Jednat s nimi osobně a přímo. Chci dělat práci, která mě baví, a neustále se v ní zlepšovat a tím přinášet svým klientům maximální užitek.

Prezentace v katalogu profesionálů Na volné noze

Moje články

Videorozhovory se Zuzkou

O podnikání v účetnictví

Rozhovor s Robertem Vlachem pro portál Na volné noze

O marketingových nástrojích v účetnictví

Rozhovor s Madlou Čevelovou pro Kouzelné otázky…

Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.