Preferujeme konzultace na dálku – přes Google meet nebo telefonicky. Konzultaci je vždy potřeba si předem objednat. Neposkytujeme konzultace „na zavolání“.
Potřebujete poradit s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? S tím vším vám dokážeme pomoct.
Jak to u nás chodí?
- Poradenství je možné realizovat:
- On-line: přes Google Meet – preferovaná forma konzultace. Pokud není v poznámce rezervace uvedeno něco jiného, vždy vám automaticky přijde odkaz na Google meet
- Osobně: u nás v kanceláři BKP FINANCE s.r.o. na adrese Národní obrany 909/45, Praha 6 – Dejvice, 4. patro – zájem o osobní konzultaci označte v rezervačním formuláři do poznámky
- Telefonicky: po předchozí domluvě, v rámci ČR
- Neposkytujeme konzultace „na zavolání“ bez předchozího objednání
- Neposkytujeme konzultace přes email. Písemné stanovisko daňového poradce je možné si domluvit individuálně zasláním poptávky na email
Jak si můžete domluvit konzultaci?
- V rezervačním formuláři dole na stránce si vyberte z vypsaných termínů ten, který vám vyhovuje. Kliknete přímo na daný termín – konkrétní hodinu a vyplníte a odešlete rezervační formulář. Rezervační formulář se zobrazí po kliknutí na termín. Pokud nevidíte žádný termín, není v daném týdnu žádný vypsaný resp. jsou již všechny obsazené. Podívejte se na další týdny. Do pole Poznámka k rezervaci popište čeho by se měla konzultace týkat. Čím lépe dotaz popíšete, tím lépe se na něj můžeme připravit. Pro bližší popis dotazu můžete také využít email .
- Pokud preferujete konzultaci osobní nebo telefonicky místo konzultace přes Google meet, napište to do pole poznámka při objednání.
- Pokud nechcete rezervovat konkrétní termín a máte nějaký dotaz k průběhu konzultací napište e-mail na adresu
- Konzultace se hradí ihned po konzultaci na základě její skutečné délky – na základě proforma faktury s okamžitou splatností.
Objednáním konzultace Klient prohlašuje, že není právnickou osobou, subjektem nebo orgánem usazeným v Rusku dle opatření Evropské unie proti Rusku, přijatá Nařízením Rady EU č. 2022/879 ze dne 3. 6. 2022.
Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.
- Otázky z oblasti daně z příjmů fyzických osob:
- Co se musí zdanit a co je od daně osvobozeno?
- Povinnosti při prodeji nemovitých věcí – osvobození, zdanění
- Jaké výdaje lze uplatnit?
- Jaké jsou povinnosti poplatníka daně?
- Přechod z paušálních výdajů na skutečné a zpět
- Paušální daň
- Kdy podávat daňové přiznání?
- Otázky z oblasti daně z příjmů právnických osob
- Otázky k DPH:
- Co je identifikovaná osoba? Zvládnu to sám, nebo mám hledat účetní?
- Co je kontrolní hlášení?
- Jaké mám povinnosti jako plátce DPH?
- Jak určit místo plnění DPH při poskytování služeb do zahraničí?
- Jak je to s DPH při přijímání služeb ze zahraničí, dovozu a vývozu zboží z pohledu DPH?
- Týkají se mě osvobozená plnění?
- Nemovitostní daně:
- Nákup a prodej nemovitosti
- Daň z nemovitých věcí
- Dopady do daně z příjmů
- Účetnictví – řešení komplikovanějších účetních případů:
- Opravné položky, odpisy pohledávek
- Účtování rozdělení zisku
- Podnikání:
- Jaké mám povinnosti na začátku podnikání?
- Co musím řešit při zakládání s.r.o.?
- Jaký je rozdíl mezi podnikáním OSVČ a s.r.o.?
- Na co nezapomenout při přechodu z OSVČ na s.r.o.?
- Sociální a zdravotní pojištění – povinnosti, platby, vedlejší činnost
- Jak nastavit spolupráci s účetní?
- A další otázky z oblasti účetnictví a daní podnikatelů
- Jakékoliv sociální dávky a pomoc od státu jednorázová i pravidelná
- Právní otázky – kontroly smluv po právní stránce apod.
- Pracovněprávní problematika – práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatelů
- Dotace či nárok na jakékoliv dávky či jinou pomoc od státu
- Neziskové organizace a nepodnikatelské subjekty – spolky, obce a městské části, SVJ a bytová družstva
- Sociální dávky, peněžitá pomoc v mateřství, rodičovská
- Společnosti v likvidaci nebo konkurzu
- Vyplňování daňového přiznání v rámci konzultace
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková je certifikovaný daňový poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
20 let dobrých zkušeností
Tisíce vyhotovených přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.
Poctivý přístup a férové jednání
Jsme poctiví a féroví. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší legální řešení.
Konzultace probíhají i on-line
Není nutné scházet se osobně. Konzultace probíhají na dálku přes Google meet.
Vyberte si vhodný volný termín a objednejte si konzultaci. Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.
Nejbližší termíny jsou vypsány na 2.8.2023. V srpnu jsou možné pouze konzultace na dálku – online nebo telefonicky. Osobní konzultace v kanceláři nejsou možné.
- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.