Konzultace poskytujeme přes Google meet nebo telefonicky. Konzultaci je vždy potřeba si předem objednat. Neposkytujeme konzultace „na zavolání“.

Potřebujete poradit s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? S tím vším vám dokážeme pomoct.

Jak to u nás chodí?

  • Poradenství je možné realizovat:
    • On-line: přes Google Meet – preferovaná forma konzultace. Pokud není v poznámce rezervace uvedeno něco jiného, vždy vám automaticky přijde odkaz na Google meet
    • Telefonicky: po předchozí domluvě, v rámci ČR
  • Neposkytujeme konzultace „na zavolání“ bez předchozího objednání

Jak si můžete domluvit konzultaci?

Objednáním konzultace Klient prohlašuje, že není právnickou osobou, subjektem nebo orgánem usazeným v Rusku dle opatření Evropské unie proti Rusku, přijatá Nařízením Rady EU č. 2022/879 ze dne 3. 6. 2022.

Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.

Na co dostanete odpovědi?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů fyzických osob:
    • Co se musí zdanit a co je od daně osvobozeno?
    • Povinnosti při prodeji nemovitých věcí – osvobození, zdanění
    • Jaké výdaje lze uplatnit?
    • Jaké jsou povinnosti poplatníka daně?
    • Přechod z paušálních výdajů na skutečné a zpět
    • Paušální daň
    • Kdy podávat daňové přiznání?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů právnických osob
  • Otázky k DPH:
    • Co je identifikovaná osoba? Zvládnu to sám, nebo mám hledat účetní?
    • Co je kontrolní hlášení?
    • Jaké mám povinnosti jako plátce DPH?
    • Jak určit místo plnění DPH při poskytování služeb do zahraničí?
    • Jak je to s DPH při přijímání služeb ze zahraničí, dovozu a vývozu zboží z pohledu DPH?
    • Týkají se mě osvobozená plnění?
  • Nemovitostní daně:
    • Nákup a prodej nemovitosti
    • Daň z nemovitých věcí
    • Dopady do daně z příjmů
  • Účetnictví – řešení komplikovanějších účetních případů:
    • Opravné položky, odpisy pohledávek
    • Účtování rozdělení zisku
  • Podnikání:
    • Jaké mám povinnosti na začátku podnikání?
    • Co musím řešit při zakládání s.r.o.?
    • Jaký je rozdíl mezi podnikáním OSVČ a s.r.o.?
    • Na co nezapomenout při přechodu z OSVČ na s.r.o.?
  • Sociální a zdravotní pojištění – povinnosti, platby, vedlejší činnost
  • Jak nastavit spolupráci s účetní?
  • A další otázky z oblasti účetnictví a daní podnikatelů
S čím vám pomoct neumíme?
  • Jakékoliv sociální dávky a pomoc od státu jednorázová i pravidelná
  • Právní otázky – kontroly smluv po právní stránce apod.
  • Pracovněprávní problematika – práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatelů
  • Dotace či nárok na jakékoliv dávky či jinou pomoc od státu
  • Neziskové organizace a nepodnikatelské subjekty – spolky, obce a městské části, SVJ a bytová družstva
  • Sociální dávky, peněžitá pomoc v mateřství, rodičovská
  • Společnosti v likvidaci nebo konkurzu
  • Vyplňování daňového přiznání v rámci konzultace
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková je certifikovaný daňový poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

20 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší legální řešení.

Konzultace probíhají i on-line

Není nutné scházet se osobně. Konzultace probíhají na dálku přes Google meet.

Kolik to stojí?
On-line konzultace, osobní poradenství
750 Kč + DPH za započatých 15 minut, minimální cena za konzultaci činí 750 Kč + DPH
Chci konzultaci

Vyberte si vhodný volný termín a objednejte si konzultaci. Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

Daňové poradenství
Daňové poradenství osobně nebo on-line
750 Kč + DPH / 15 minut
CHCI PORADENSTVÍ
Účetní středy
Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Říkají o nás
Od Zuzany jsme potřebovali poradit ohledně daňové problematiky. Čas strávený s ní byl super investicí, Zuzana má přehled jak v legislativě tak v její praktické aplikaci, což přesně od poradce potřebujete.
Spolupráci se Zuzanou určitě doporučuji.
Vašek Jelen
jednatel MeasureDesign s.r.o.
MeasureDesign
Vyhovovalo mi, že jsem si mohla vybrat termín konzultace z kalendáře. A v daném termínu byl poradce připraven. Ráda službu opět využiji.
Gabriela Nováková
účetní
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.