Potřebujete poradit s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? S tím vším vám dokážeme pomoct.

Jak to u nás chodí?

  • Poradenství je možné realizovat:
    • On-line: přes Skype nebo Google Hangouts
    • Telefonicky: po předchozí domluvě, v rámci ČR
    • Osobně: u nás v kanceláři BKP FINANCE s.r.o. na adrese Národní obrany 909/45, Praha 6 – Dejvice, 4. patro
    • E-mailem

Jak si můžete domluvit konzultaci?

  • Kontaktujte nás: napište e-mail na adresu
  • Do e-mailu prosíme napište:
    • Jakou formu konzultace preferujete.
    • Čeho se váš dotaz bude týkat.
    • V jakém časovém horizontu byste si rádi domluvili termín.
    • Kdy preferujete konzultaci realizovat (dopoledne, odpoledne, večer).
    • Připojte vaše kontaktní údaje.
    • U konzultace přes e-mail můžete připojit, jaký očekáváte výstup, například: chci stručnou srozumitelnou odpověď, chci odborné stanovisko daňového poradce, chci podrobný rozbor problému včetně odkazů na ustanovení zákona apod.
  • Nejpozději do dvou pracovních dnů se vám ozveme a domluvíme si termín konzultace.
  • V případě e-mailové konzultace vám sdělíme cenu předem a pošleme platební údaje k uhrazení zálohy.
  • Konzultace přes Skype a osobní konzultace se hradí po konzultaci na základě její skutečné délky.
Na co dostanete odpovědi?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů fyzických osob:
    • Co se musí zdanit a co je od daně osvobozeno?
    • Jaké výdaje lze uplatnit?
    • Jaké jsou povinnosti poplatníka daně?
    • Přechod z paušálních výdajů na skutečné a zpět
    • Kdy podávat daňové přiznání?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů právnických osob
  • Otázky k DPH:
    • Co je identifikovaná osoba? Zvládnu to sám, nebo mám hledat účetní?
    • Co je kontrolní hlášení?
    • Jaké mám povinnosti jako plátce DPH?
    • Jak určit místo plnění DPH při poskytování služeb do zahraničí?
    • Jak je to s DPH při přijímání služeb ze zahraničí, dovozu a vývozu zboží z pohledu DPH?
    • Týkají se mě osvobozená plnění?
  • Nemovitostní daně:
    • Nákup a prodej nemovitosti
    • Daň z nabytí nemovitých věcí
    • Daň z nemovitých věcí
    • Dopady do daně z příjmů
  • Účetnictví – řešení komplikovanějších účetních případů:
    • Opravné položky, odpisy pohledávek
    • Účtování rozdělení zisku
    • Účtování změn ve vlastním kapitálu
  • Podnikání:
    • Jaké mám povinnosti na začátku podnikání?
    • Co musím řešit při zakládání s.r.o.?
    • Jak je to s podnikáním na mateřské a rodičovské nebo při studiu?
    • Jaký je rozdíl mezi podnikáním OSVČ a s.r.o.?
    • Na co nezapomenout při přechodu z OSVČ na s.r.o.?
  • Sociální a zdravotní pojištění – povinnosti, platby, vedlejší činnost
  • Jak nastavit spolupráci s účetní?
  • Nastavení účetního programu Pohoda a zaškolení zaměstnanců
  • Kontrola účetnictví, konzultace správnosti účetních postupů
  • A další otázky z oblasti účetnictví a daní podnikatelů
S čím vám pomoct neumíme?
  • Právní otázky – kontroly smluv po právní stránce apod.
  • Pracovněprávní problematika – práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatelů
  • Dotace
  • Neziskové organizace a nepodnikatelské subjekty – spolky, obce a městské části, SVJ a bytová družstva
  • Sociální dávky, peněžitá pomoc v mateřství, rodičovská
  • Společnosti v likvidaci nebo konkurzu
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Kolik to stojí?
On-line konzultace
přes Skype, Google Hangouts
500 Kč + DPH za započatých 15 minut
Poradenství přes e-mail
od 2 000 Kč + DPH v závislosti na složitosti dotazu a požadovaném rozsahu odpovědi
Osobní poradenství
2 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Chci konzultaci
Nevíte si rady s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? Poraďte se s námi.

Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.