Preferujeme konzultace na dálku – přes Google meet nebo telefonicky. Konzultaci je vždy potřeba si předem objednat. Neposkytujeme konzultace „na zavolání“.

Potřebujete poradit s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? S tím vším vám dokážeme pomoct.

Jak to u nás chodí?

Jak si můžete domluvit konzultaci?

Objednáním konzultace Klient prohlašuje, že není právnickou osobou, subjektem nebo orgánem usazeným v Rusku dle opatření Evropské unie proti Rusku, přijatá Nařízením Rady EU č. 2022/879 ze dne 3. 6. 2022.

Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.

Na co dostanete odpovědi?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů fyzických osob:
    • Co se musí zdanit a co je od daně osvobozeno?
    • Povinnosti při prodeji nemovitých věcí – osvobození, zdanění
    • Jaké výdaje lze uplatnit?
    • Jaké jsou povinnosti poplatníka daně?
    • Přechod z paušálních výdajů na skutečné a zpět
    • Paušální daň
    • Kdy podávat daňové přiznání?
  • Otázky z oblasti daně z příjmů právnických osob
  • Otázky k DPH:
    • Co je identifikovaná osoba? Zvládnu to sám, nebo mám hledat účetní?
    • Co je kontrolní hlášení?
    • Jaké mám povinnosti jako plátce DPH?
    • Jak určit místo plnění DPH při poskytování služeb do zahraničí?
    • Jak je to s DPH při přijímání služeb ze zahraničí, dovozu a vývozu zboží z pohledu DPH?
    • Týkají se mě osvobozená plnění?
  • Nemovitostní daně:
    • Nákup a prodej nemovitosti
    • Daň z nemovitých věcí
    • Dopady do daně z příjmů
  • Účetnictví – řešení komplikovanějších účetních případů:
    • Opravné položky, odpisy pohledávek
    • Účtování rozdělení zisku
  • Podnikání:
    • Jaké mám povinnosti na začátku podnikání?
    • Co musím řešit při zakládání s.r.o.?
    • Jaký je rozdíl mezi podnikáním OSVČ a s.r.o.?
    • Na co nezapomenout při přechodu z OSVČ na s.r.o.?
  • Sociální a zdravotní pojištění – povinnosti, platby, vedlejší činnost
  • Jak nastavit spolupráci s účetní?
  • A další otázky z oblasti účetnictví a daní podnikatelů
S čím vám pomoct neumíme?
  • Nárok na pomoc v rámci opatření proti dopadům Covid
  • Jakékoliv sociální dávky a pomoc od státu jednorázová i pravidelná
  • Právní otázky – kontroly smluv po právní stránce apod.
  • Pracovněprávní problematika – práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatelů
  • Dotace či nárok na jakékoliv dávky či jinou pomoc od státu
  • Neziskové organizace a nepodnikatelské subjekty – spolky, obce a městské části, SVJ a bytová družstva
  • Sociální dávky, peněžitá pomoc v mateřství, rodičovská
  • Společnosti v likvidaci nebo konkurzu
  • Vyplňování daňového přiznání v rámci konzultace
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Kolik to stojí?
On-line konzultace, osobní poradenství
750 Kč + DPH za započatých 15 minut, minimální cena za konzultaci činí 750 Kč + DPH
Chci konzultaci

Vyberte si vhodný volný termín a objednejte si konzultaci. Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

Termíny konzultací na březen 2023 jsou již plně obsazeny. Termíny na duben 2023 budou vypsány začátkem dubna.

Chci konzultaci
Nevíte si rady s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? Poraďte se s námi.

    Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

    Captcha Plus loading...

    Daňové poradenství
    Daňové poradenství osobně nebo on-line
    750 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI PORADENSTVÍ
    Účetní středy
    Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Říkají o nás
    Vyhovovalo mi, že jsem si mohla vybrat termín konzultace z kalendáře. A v daném termínu byl poradce připraven. Ráda službu opět využiji.
    Gabriela Nováková
    účetní
    Ocenila jsem možnost objednání online meetingu, žádná ztráta času s cestováním, vše operativní a rychlé. S paní Bartůškovou jsem probrala potřebné sporné záležitosti z pohledu daní. Děkuji, že připojila i skutečnosti z praxe.
    Lucie Klimesová
    účetní
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.