V jakých případech je Skype konzultace tou správnou volbou?

  • Máte stručný krátký dotaz.
  • Potřebujete poradit jednorázově, protože vaše účetní je zrovna na dovolené.
  • Nemáte možnost přijít osobně nebo dáváte přednost elektronické formě komunikace.
  • Jste účetní a chcete radu daňového poradce, abyste se ujistil/a, že je váš postup v konkrétním případě správný.
Jakou formou probíhá?
Kdy zvolit jinou formu konzultace?

Chcete řešit hlubší rozbor problematiky – počítat konkrétní finanční dopady jednotlivých variant? Pak si raději domluvte osobní schůzku.

Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Kolik to stojí?
Skype konzultace
500 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Minimální cena za konzultaci
500 Kč + DPH
Vaši účetní

Vyberte vhodný volný termín a objednejte si konzultaci.

Chci konzultaci
Nevíte si rady s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? Poraďte se s námi.

    Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

    Říkají o nás
    Vojtěch Mikula
    Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně.
    Ing. Vojtěch Mikula
    jednatel, UX, analytika, byznys
    Picards s.r.o.
    Pavel Jiránek
    V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do který chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří.
    Ing. Pavel Jiránek
    Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
    makleronline.cz
    Rychlá rada, pokud jste ztraceni
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI SKYPE KONZULTACI
    Účetní středy
    Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
    400 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.