Aktuální článek: Kolik platit zálohy OSVČ

Vzhledem k současné situaci poskytujeme konzultace pouze na dálku – přes Skype, Google hangout nebo telefonicky. Konzultaci je vždy potřeba si předem objednat. Neposkytujeme konzultace „na zavolání“.

Cenově zvýhodněné konzultace první středu v měsíci.

Který den?

Každou první středu v měsíci. Konkrétní termín si vyberte níže v kalendáři. Pokud není první středu k dispozici žádný termín, tak se v daný termín účetní středa nekoná nebo jsou již termíny obsazeny. Vyberte si termín konzultace v běžném termínu nebo následující první středu v měsíci.

V rámci konzultace nelze vypracovávat nebo kontrolovat vypracované daňové přiznání.

Kde?

Osobně: V kanceláři společnosti BKP FINANCE s.r.o., ve 4. patře na adrese Národní obrany 909/45, Praha 6 – Dejvice. Spojení MHD: metro Dejvická a dále 5 minut pěšky.

On-line: přes Google hangout. Po domluvě možno telefonicky

V kolik hodin?

Rezervujte si konkrétní čas mezi 10:00 a 17:00 v kontaktním formuláři dole na této stránce. V případě, že máte organizační dotaz k průběhu účetní středy, napište na e-mail  .

Jak si domluvit konkrétní čas konzultace?

V níže uvedeném rezervačním formuláři si vyberete konkrétní termín. Pozor zvýhodnění platí pouze pro termíny první středu v měsíci. Ostatní vypsané termíny jsou volné pro konzultace za běžnou cenu. Na vybraný čas kliknete a zobrazí se vám rezervační formulář. Ten vyplníte a odešlete. V poli formuláře Poznámka k rezervaci uveďte čeho se váš dotaz bude týkat.

Mění se cena konzultace při vyšším počtu osob?

Platíte za čas, nikoliv počet osob. Můžete na konzultaci přijít s partnerem/kou nebo s vaší účetní.

Co když bude konzultace delší než 15 minut?

Platíte za každých započatých 15 minut. Bude-li tedy konzultace trvat 18 nebo 25 minut, zaplatíte stejnou částku, a to dvojnásobek konzultační sazby – 800 Kč + DPH.

Jsou konzultace veřejné? Jak bude ochráněno vaše soukromí?

Konzultace probíhají za zavřenými dveřmi. Všechno, co řeknete, je považováno za přísně důvěrné a nebudeme to sdílet s dalšími osobami.

Dostanete daňový doklad na místě?

Daňový doklad obdržíte dodatečně e-mailem.

Nevíte, jestli máte ten správný dotaz?

Když při objednání konzultace popíšete váš problém, můžeme vám dát vědět, jestli vám s ním dokážeme poradit. Navíc se na dotaz můžeme lépe připravit. A vy ušetříte čas a peníze za popisování situace.

Je nutná rezervace, abychom měli prostor zodpovědět váš dotaz?

Ano termín je vždy třeba si rezervovat.

Co potřebujete s sebou?

Hlavně dobrou náladu a chuť něco vyřešit. Můžete si vzít blok, notebook nebo cokoliv podobného na poznámky. Bezplatné wifi je k dispozici a najdou se i nějaké elektrické zásuvky. Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.

Na co dostanete odpovědi?

Ptejte se na cokoliv, co se týká účetnictví, daní, daňové evidence, OSVČ, s.r.o., způsobu, jak evidovat příjmy a výdaje, plátcovství DPH a identifikovaných osob. Zodpovíme nejen vaše otázky týkající se DPH, a to včetně kontrolního hlášení, ale také silniční daně, daně z příjmů, nemovitostní daně a dalších daní.

Na co tady nedostanete odpovědi?

Dotazy z následujících oblastí jsou bohužel mimo pole naší působnosti:

  • podpora v rámci Covid
  • sociální dávky, například: Jak vysokou dostanu mateřskou?
  • účetnictví a daně neziskových organizací, například zapsaných spolků
  • čistě právní dotazy, například: Jak napsat smlouvu?
  • pracovněprávní vztahy, exekuce

Bude-li se váš dotaz týkat otázky směřující mimo náš obor, a nebudeme tak na něj schopni odpovědět, nebudeme vám účtovat poplatek za konzultaci. Budeme-li vědět o spolehlivém odborníkovi na danou problematiku, odkážeme vás rádi na něj.

Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let odborných zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Kolik to stojí?
Konzultace
Platba v hotovosti na místě. Prosíme, připravte si přesnou částku.
400 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Chci konzultaci

Vyberte si vhodný volný termín a objednejte si konzultaci. Přihlášením na konzultaci  souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

Chci konzultaci
Nevíte si rady s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? Poraďte se s námi.

    Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.

    Daňové poradenství
    Daňové poradenství osobně nebo on-line
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI PORADENSTVÍ
    Účetní středy
    Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
    400 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Říkají o nás
    Ze dvou konzultací u Zuzany Bartůškové jsem byla nadšená. Poprvé mi poradila s akutním problémem a byla dokonce ochotná se mi věnovat, i když byla zrovna nemocná. Na další rozsáhlejší konzultaci ke kontrolnímu hlášení a účetnictví e-shopu jsem se dozvěděla celou řadu praktických u užitečných tipů. Je vidět, že Zuzana své práci rozumí a umí problematiku srozumitelně vysvětlit i laikovi.
    Ivana Hlobilová
    UX designerka
    Vřele doporučuji, příjemná komunikace a přístup.
    Ivana Herudková
    Účetní, jednatel MIVA – accounting, s.r.o.
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.