Cenově zvýhodněné placené konzultace první středu v měsíci.
Preferujeme konzultace na dálku – přes Google meet nebo telefonicky. Konzultaci je vždy potřeba si předem objednat. Neposkytujeme konzultace „na zavolání“.
Každou první středu v měsíci. Konkrétní termín si vyberte níže v kalendáři. Pokud není první středu k dispozici žádný termín, tak se v daný termín účetní středa nekoná nebo jsou již termíny obsazeny. Vyberte si termín konzultace v běžném termínu nebo následující první středu v měsíci.
V rámci konzultace nelze vypracovávat nebo kontrolovat vypracované daňové přiznání.
Kde?
On-line: přes Google meet – preferovaná forma. Neuvedete-li do poznámky žádné upřesnění, bude Vám automaticky poslán odkaz na Google meet. Po domluvě možno telefonicky.
Osobně: V kanceláři společnosti BKP FINANCE s.r.o., ve 4. patře na adrese Národní obrany 909/45, Praha 6 – Dejvice. Spojení MHD: metro Dejvická a dále 5 minut pěšky. Máte-li zájem o osobní konzultaci, napište to do poznámky při rezervaci termínu.
Telefonicky: po předchozí domluvě, v rámci ČR
Neposkytujeme konzultace „na zavolání“ bez předchozího objednání
Neposkytujeme konzultace přes email. Písemné stanovisko daňového poradce je možné si domluvit individuálně zasláním poptávky na email
V kolik hodin?
Rezervujte si konkrétní čas mezi 10:00 a 17:00 v kontaktním formuláři dole na této stránce. V případě, že máte organizační dotaz k průběhu účetní středy, napište na e-mail .
Jak si domluvit konkrétní čas konzultace?
V níže uvedeném rezervačním formuláři si vyberete konkrétní termín. Pozor zvýhodnění platí pouze pro termíny první středu v měsíci. Ostatní vypsané termíny jsou volné pro konzultace za běžnou cenu. Na vybraný čas kliknete a zobrazí se vám rezervační formulář. Ten vyplníte a odešlete. V poli formuláře Poznámka k rezervaci uveďte čeho se váš dotaz bude týkat. Čím lépe dotaz popíšete, tím lépe se na něj můžeme připravit. Pro bližší popis dotazu můžete také využít email .
Při rezervaci na účetní středu máte vyhrazeno maximálně 1 hodinu. Pro řešení složitějších a časově náročnějších situací využijte daňové poradenství v jiných termínech.
Pokud preferujete konzultaci osobní nebo telefonicky místo konzultace přes Google meet, napište to do pole poznámka při objednání.
Pokud nechcete rezervovat konkrétní termín a máte nějaký dotaz k průběhu konzultací napište e-mail na adresu .
Konzultace se hradí ihned po konzultaci na základě její skutečné délky – na základě proforma faktury s okamžitou splatností.
Objednáním konzultace Klient prohlašuje, že není právnickou osobou, subjektem nebo orgánem usazeným v Rusku dle opatření Evropské unie proti Rusku, přijatá Nařízením Rady EU č. 2022/879 ze dne 3. 6. 2022.
Mění se cena konzultace při vyšším počtu osob?
Platíte za čas, nikoliv počet osob. Můžete na konzultaci pozvat i vašeho obchodního partnera/ku nebo s vaší účetní.
Co když bude konzultace delší než 15 minut?
Platíte za každých započatých 15 minut. Bude-li tedy konzultace trvat 18 nebo 25 minut, zaplatíte stejnou částku, a to dvojnásobek konzultační sazby.
Jsou konzultace veřejné? Jak bude ochráněno vaše soukromí?
Všechno, co řeknete, je považováno za přísně důvěrné a nebudeme to sdílet s dalšími osobami. Jako daňový poradci jsme vázáni mlčenlivostí v zákonném rozsahu a v souladu s obchodními podmínkami. Nahrávání je možné pouze po předchozí domluvě a oboustranném souhlasu.
Jak dostanu daňový doklad?
Po konzultaci obdržíte emailem proformafakturu na základě skutečné délky konzultace. Daňový doklad obdržíte e-mailem po připsání platby.
Nevíte, jestli máte ten správný dotaz?
Když při objednání konzultace popíšete váš problém, můžeme vám dát vědět, jestli vám s ním dokážeme poradit. Navíc se na dotaz můžeme lépe připravit. A vy ušetříte čas a peníze za popisování situace.
Je nutná rezervace, abychom měli prostor zodpovědět váš dotaz?
Ano termín je vždy třeba si rezervovat.
Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.
Ptejte se na cokoliv, co se týká účetnictví, daní, daňové evidence, OSVČ, s.r.o., způsobu, jak evidovat příjmy a výdaje, plátcovství DPH a identifikovaných osob. Zodpovíme nejen vaše otázky týkající se DPH, a to včetně kontrolního hlášení, ale také silniční daně, daně z příjmů, nemovitostní daně a dalších daní.
Na co tady nedostanete odpovědi?
Dotazy z následujících oblastí jsou bohužel mimo pole naší působnosti:
- podpora v rámci Covid
- sociální dávky, například: Jak vysokou dostanu mateřskou?
- účetnictví a daně neziskových organizací, například zapsaných spolků
- čistě právní dotazy, například: Jak napsat smlouvu?
- pracovněprávní vztahy, exekuce
Bude-li se váš dotaz týkat otázky směřující mimo náš obor, a nebudeme tak na něj schopni odpovědět, nebudeme vám účtovat poplatek za konzultaci. Budeme-li vědět o spolehlivém odborníkovi na danou problematiku, odkážeme vás rádi na něj.
Certifikovaný daňový poradce
Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Přes 15 let odborných zkušeností
Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.
Poctivý přístup a férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.
Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky
Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.
Vyberte si vhodný volný termín a objednejte si konzultaci. Přihlášením na konzultaci souhlasíte se zpracováním osobních údajů a obchodními podmínkami.
V termínu 2.8.2023 je možná pouze konzultace na dálku – online nebo telefonicky. Osobní konzultace v kanceláři nejsou možné.
- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.