Konzultace krátkých účetních a daňových dotazů. Za 15 minut se dozvíte to, co potřebujete.

Který den?

Každou první středu v měsíci. Nejbližší termín 6.2.2018.

Kde?

V kanceláři společnosti BKP FINANCE s.r.o., ve 4. patře na adrese Národní obrany 909/45, Praha 6 – Dejvice.

Spojení MHD: metro Dejvická a dále 5 minut pěšky.

V kolik hodin?

Rezervujte si konkrétní čas mezi 10:00 a 17:00 v kontaktním formuláři dole na této stránce nebo nám napište e-mail na info@ucetnictvibezstarosti.cz.

Jak si domluvit konkrétní čas konzultace?

Není třeba vyplňovat žádné složité registrační formuláře. V kontaktním formuláři si jednoduše rezervujte konkrétní čas konzultace. Nebo nám napište na e-mail info@ucetnictvibezstarosti.cz a my vám obratem potvrdíme, jestli je váš termín volný.

Mění se cena konzultace při vyšším počtu osob?

Platíte za čas, nikoliv počet osob. Je tedy jedno, jestli bude u konzultace přítomná jedna osoba nebo čtyři, částka, kterou zaplatíte, bude stejná. Doklad vám vystavíme na jednu z přítomných osob, která konzultaci uhradí. Pak už je jen na vás, jak se mezi sebou vyrovnáte.

Chtěli bychom vás upozornit na to, že ze zkušeností víme, že diskuze více než 4 osob naráz nebývají příliš produktivní a pro všechny účastníky jsou značně nepřehledné.

Co když bude konzultace delší než 15 minut?

Platíte za každých započatých 15 minut. Bude-li tedy konzultace trvat 18 nebo 25 minut, zaplatíte stejnou částku, a to dvojnásobek konzultační sazby – 800 Kč + DPH.

Jsou konzultace veřejné? Jak bude ochráněno vaše soukromí?

Konzultace probíhají za zavřenými dveřmi. Všechno, co řeknete, je považováno za přísně důvěrné a nebudeme to sdílet s dalšími osobami.

Dostanete daňový doklad na místě?

Daňový doklad obdržíte dodatečně e-mailem.

Nevíte, jestli máte ten správný dotaz?

Nevadí, přijďte. Pokud nebudeme na místě schopní odpovědět nebo bude odpověď na samostatnou delší konzultaci, nic neplatíte. A domluvíme se, jak postupovat dál.

Je nutná rezervace, abychom měli prostor zodpovědět váš dotaz?

Ano. Bez rezervace se na vás nemusí vůbec dostat. Některé termíny jsou rezervovány na celý den. Doporučujeme si v dostatečném předstihu rezervovat konkrétní dobu prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Pokud máte rezervovaný čas, vždy s vámi počítáme v konkrétní hodinu a máme čas rezervovaný jen na vás a váš dotaz.

Co potřebujete s sebou?

Hlavně dobrou náladu a chuť něco vyřešit. Můžete si vzít blok, notebook nebo cokoliv podobného na poznámky. Bezplatné wifi je k dispozici a najdou se i nějaké elektrické zásuvky. Nahrávání konzultace je možné pouze po předchozí domluvě a s naším souhlasem.

Na co dostanete odpovědi?

Ptejte se na cokoliv, co se týká účetnictví, daní, mezd, daňové evidence, OSVČ, s.r.o., způsobu, jak evidovat příjmy a výdaje, plátcovství DPH a identifikovaných osob. Zodpovíme nejen vaše otázky týkající se DPH, a to včetně kontrolního hlášení, ale také silniční daně, daně z příjmů, nemovitostní daně a dalších, ale i specifik podnikání v různých oblastech. Poradíme vám, jak podnikat na mateřské, při studiu a také s dalšími otázkami, které se týkají podnikání všeobecně.

Na co tady nedostanete odpovědi?

Dotazy z následujících oblastí jsou bohužel mimo pole naší působnosti:

  • sociální dávky, například: Jak vysokou dostanu mateřskou?
  • účetnictví a daně neziskových organizací, například zapsaných spolků
  • čistě právní dotazy, například: Jak napsat smlouvu?
  • pracovněprávní vztahy, exekuce

Bude-li se váš dotaz týkat otázky směřující mimo náš obor, a nebudeme tak na něj schopni odpovědět, nebudeme vám účtovat poplatek za konzultaci. Budeme-li vědět o spolehlivém odborníkovi na danou problematiku, odkážeme vás rádi na něj.

Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Kolik to stojí?
Konzultace
Platba v hotovosti na místě. Prosíme, připravte si přesnou částku.
400 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Chci konzultaci
Nevíte si rady s účetnictvím, DPH nebo daní z příjmů? Poraďte se s námi.

Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.