Kdo je identifikovaná osoba?
Identifikovaná osoba je podnikatel, který není plátcem DPH a který nakoupil služby ze zahraničí (z EU nebo mimo EU) nebo pořídil zboží z EU. Identifikovanou osobou se také stává podnikatel neplátce, který fakturuje služby zákazníkům do EU. Z toho důvodu mu vznikla povinnost přiznat DPH, i když není plátcem DPH.
Kdy se ze mě stává identifikovaná osoba? A co to pro mě znamená?
Vystavili jste fakturu jinému podnikateli v rámci Evropské unie? Zaplatili jste za služby do jiné země, než je Česká republika? Pořídili jste zboží z EU? V tu chvíli se z vás pravděpodobně stala identifikovaná osoba. Stačí zaplatit za reklamu na Facebooku nebo v systému AdWords, pořídit software nebo appku ze zahraničí a stáváte se identifikovanou osobou povinnou uhradit DPH.
Podle zákona musíte v každém měsíci, kdy výše popsaná situace nastala, podat přiznání k DPH. Nulové přiznání k DPH se nepodává, tudíž je třeba jej podat pouze v měsících, kdy došlo k některé ze zmíněných situací.
Potřebuju pomoct s přiznáním k DPH
Přiznání pro vás rádi zpracujeme a postaráme se, aby všechny zákonné náležitosti byly v pořádku splněny.
Pro koho je tato služba?
Neplátci DPH – identifikované osoby:
- přijímají služby z EU i mimo EU – v jakékoliv částce
- poskytují služby do EU podnikatelům, nikoliv běžným spotřebitelům – v jakékoliv částce
- pořizují zboží z EU nad limit 326 000 Kč ročně
Co dostanete?
- zpracované přiznání k DPH identifikované osoby v pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
- příkaz k úhradě daně v pdf
- podání přiznání a souhrnného hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml


20 let zkušeností
V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.
Férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Výhody online spolupráce
Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.


- doklady spadající do režimu identifikované osoby – Vámi vystavené faktury do EU nebo placené doklady od dodavatelů služeb ze zahraničí nebo zboží z EU


- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.