Identifikovaná osoba

Jste identifikovaná osoba a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když se osobně nepotkáme. Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Věnujte se své profesi, my se postaráme o vaše daně.

Kolik vás to bude stát?

Ceny jsou uvedeny bez DPH

Přiznání k DPH

Přiznání k DPH

od 750 Kč
za každý měsíc, kdy bude zpracováno

Příprava registrace identifikované osoby

Příprava registrace identifikované osoby

750 Kč
jednorázově

Kdo je identifikovaná osoba?

Identifikovaná osoba je podnikatel, který není plátcem DPH a který nakoupil služby ze zahraničí (z EU nebo mimo EU) nebo pořídil zboží z EU. Identifikovanou osobou se také stává podnikatel neplátce, který fakturuje služby zákazníkům do EU. Z toho důvodu mu vznikla povinnost přiznat DPH, i když není plátcem DPH.

Kdy se ze mě stává identifikovaná osoba? A co to pro mě znamená?

Vystavili jste fakturu jinému podnikateli v rámci Evropské unie? Zaplatili jste za služby do jiné země, než je Česká republika? Pořídili jste zboží z EU? V tu chvíli se z vás pravděpodobně stala identifikovaná osoba. Stačí zaplatit za reklamu na Facebooku nebo v systému AdWords, pořídit software nebo appku ze zahraničí a stáváte se identifikovanou osobou povinnou uhradit DPH.

Podle zákona musíte v každém měsíci, kdy výše popsaná situace nastala, podat přiznání k DPH. Nulové přiznání k DPH se nepodává, tudíž je třeba jej podat pouze v měsících, kdy došlo k některé ze zmíněných situací.

Potřebuju pomoct s přiznáním k DPH

Přiznání pro vás rádi zpracujeme a postaráme se, aby všechny zákonné náležitosti byly v pořádku splněny.

Pro koho je online vedení účetnictví?

Neplátci DPH – identifikované osoby:

  • přijímají služby z EU i mimo EU – v jakékoliv částce
  • poskytují služby do EU podnikatelům, nikoliv běžným spotřebitelům – v jakékoliv částce
  • pořizují zboží z EU nad limit 326 000 Kč ročně

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zpracované přiznání k DPH identifikované osoby v pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání a souhrnného hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml

Co od vás potřebujeme, aby to fungovalo?

  • doklady spadající do režimu identifikované osoby – Vámi vystavené faktury do EU nebo placené doklady od dodavatelů služeb ze zahraničí nebo zboží z EU

S jakými aplikacemi pracujeme?

Říkají o nás

Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC
Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC

Co je u nás nového?

Buďte v obraze a přihlaste se k odebírání našeho newsletteru.
Vybíráme pro vás aktuální a ožehavá témata, která ze zkušeností dobře známe. Spam rádi nemáme, a tak posíláme jen to, co by vás opravdu mohlo zajímat.