
Firma, agentura
Jste marketingová agentura, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, abyste se mohli soustředit na potřeby svých klientů. Chcete raději pracovat s klienty, nebo trávit čas účtováním? S prací pro firmy, jako je ta vaše, máme 20 let zkušeností a známe specifika vašeho oboru. Vše probíhá elektronicky, z pohodlí vaší agentury. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat.
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
Vedení účetnictví
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
Příprava registrace plátce DPH
Příprava registrace plátce DPH
Zastupování při kontrolách
1000 Kč za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Zastupování při kontrolách
Výpočet cestovních náhrad
Výpočet cestovních náhrad
Účetní a daňové konzultace: Google meet
Účetní a daňové konzultace: Google meet
Účetní a daňové konzultace: osobní
Účetní a daňové konzultace: osobní
Účetní a daňové konzultace: e-mail
Dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
200 Kč měsíčně v případě každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
Pro koho je online vedení účetnictví?
Pro všechny právnické osoby (s.r.o.), které splňují následujících 5 podmínek:
- Jsou plátci DPH a pracují se znalostmi – např. v PR, marketingu, SEO, vzdělávání či podobných oborech.
- Zpracovávají kompletní zakázky, na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců.
- Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
- Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
- měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
- příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importovatelném formátu do Fio banky
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
- založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Co od vás potřebujeme, aby to fungovalo?
- Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
- Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda (abo nebo gpc).
- V případě používání platební brány umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.