Firma, agentura

Jste marketingová agentura, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, abyste se mohli soustředit na potřeby svých klientů. Chcete raději pracovat s klienty, nebo trávit čas účtováním? S prací pro firmy, jako je ta vaše, máme 20 let zkušeností a známe specifika vašeho oboru. Vše probíhá elektronicky, z pohodlí vaší agentury. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat.

Kolik vás to bude stát?

Ceny jsou uvedeny bez DPH

Vedení účetnictví

Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.

Vedení účetnictví

4 000 Kč
měsíčně

Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob

Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob

4 000 Kč
jednou ročně

Příprava registrace plátce DPH

Příprava registrace plátce DPH

2 300 Kč
jednorázově

Zastupování při kontrolách

1000 Kč za každou druhou a další započatou hodinu kontroly

Zastupování při kontrolách

2 000 Kč
jednorázově

Výpočet cestovních náhrad

Výpočet cestovních náhrad

400 Kč
za každou pracovní cestu

Účetní a daňové konzultace: Google meet

Účetní a daňové konzultace: Google meet

500 Kč
za každých započatých 15 minut

Účetní a daňové konzultace: osobní

Účetní a daňové konzultace: osobní

2 000 Kč
za každou započatou hodinu

Účetní a daňové konzultace: e-mail

Dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu

Účetní a daňové konzultace: e-mail

od 2 000 Kč
za e-mail

Výpočet mezd, vedení mzdové agendy

200 Kč měsíčně v případě každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění

Výpočet mezd, vedení mzdové agendy

300 Kč
měsíčně za každého zaměstnance

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny právnické osoby (s.r.o.), které splňují následujících 5 podmínek:

  • Jsou plátci DPH a pracují se znalostmi – např. v PR, marketingu, SEO, vzdělávání či podobných oborech.
  • Zpracovávají kompletní zakázky, na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importovatelném formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin

Co od vás potřebujeme, aby to fungovalo?

  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda (abo nebo gpc).
  • V případě používání platební brány umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.

S jakými aplikacemi pracujeme?

Říkají o nás

Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC
Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC

Co je u nás nového?

Buďte v obraze a přihlaste se k odebírání našeho newsletteru.
Vybíráme pro Vás aktuální a ožehavá témata, která ze zkušeností dobře známe. Spam rádi nemáme, a tak posíláme jen to, co by Vás opravdu mohlo zajímat.