Aktuální článek: Kolik platit zálohy OSVČ
Pro freelancery plátce DPH
do 30 dokladů / měsíčně
cena za účetní služby od 2 000 Kč / měsíc

„Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.“  

Pavel Ungr

Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat. 

Jste profesionál na volné noze, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když jste třeba na druhém konci světa. A můžete tam v klidu zůstat s jistotou, že vše proběhne správně. 

S námi ušetříte čas

Odpadne vám neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete věnovat svému profesnímu růstu nebo koníčkům. Tak jako to udělalo už více než 100 klientů před vámi. Přidáte se k nim?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny fyzické osoby (OSVČ), které splňují následujících 6 podmínek:

  • Pracují se znalostmi – např. SEO specialisté, marketingový poradci, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, lektoři, projektoví manažeři nebo grafici.
  • Jsou plátci DPH.
  • Nemají zaměstnance.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
  • Platby od zákazníků přijímají převodem na bankovní účet nebo hotově – nepoužívají terminál na karty ani online platební bránu.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování příjmů a výdajů (přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH)
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf 
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importním formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou
Staráme se o účetnictví elitním freelancerům
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
Pavel Ungr
Pavel Ungr
SEO konzultant a specialista online marketingu
Jan Nachtigal
Jan Nachtigal
PPC & SEO konzultant
Martin Matějka
Martin Matějka
SEO specialista
Lukáš Pítra
Lukáš Pítra
SEO konzultant
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
2 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
od 3 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Přiznání k silniční dani (do 3 aut)
2 000 Kč + DPH, 500 Kč + DPH za každé další auto
Zastupování při kontrolách
2 000 Kč + DPH, 1 000 Kč + DPH za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Výpočet cestovních náhrad
375 Kč + DPH za každou pracovní cestu
Účetní a daňové konzultace: Google meet
375 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace: osobní
1 500 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
od 1 500 Kč + DPH za e-mail (dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu)
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

    Captcha Plus loading...

    Daňové poradenství
    Daňové poradenství osobně nebo on-line
    750 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI PORADENSTVÍ
    Účetní středy
    Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Říkají o nás
    Pavel Jiránek
    V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do který chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří.
    Ing. Pavel Jiránek
    Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
    makleronline.cz
    Jiří (Jícha) Najman
    Často se ocitnu v dalekých krajích v situaci, kdy musím řešit různé pracovní záležitosti. Je pro mě velmi důležité mít vše dostupné kdykoli a kdekoli.
    Jiří (Jícha) Najman
    Kajak bezpečně a pohodově
    www.kajakarshop.cz
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.