Jste cestovní kancelář nebo cestovní agentura, jejíž hlavní předmět podnikání spočívá v poskytování cestovní služby především spotřebitelům – turistům.

Jste, nebo se brzo stanete plátcem DPH? Potřebujete vyřešit registraci k DPH a agendu kolem měsíčního nebo čtvrtletního přiznání k DPH? Potřebujete vést účetnictví a zpracovat účetní závěrku?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Právnické osoby (s.r.o.) nebo fyzické osoby (OSVČ) působící v oblasti cestovního ruchu – incoming, kongresová turistika, klasické zájezdy pro turisty do EU i do zahraničí:

  • plátci DPH, kteří řeší zvláštní režim při poskytnutí cestovní služby
  • maximálně 10 stálých zaměstnanců (kromě sezónních brigádníků – delegátů na dohodu o provedení práce)
  • nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
  • faktury si vystavuje klient sám

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Pohoda
Fakturoid
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 50 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje přijatá faktura od dodavatele, vydaná faktura zákazníkům, pokladní doklad (paragon), doklad k platbě kartou, předpis na pojistné nebo jakýkoliv další doklad na příjem nebo výdej peněz. Nevyhovuje vám tenhle účetní balíček? Řekněte si o služby na míru.
4 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
2 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
150 Kč + DPH měsíčně
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého dalšího zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Přiznání k silniční dani
do 3 aut
1 000 Kč + DPH
Přiznání k silniční dani
za každé další auto
250 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za první hodinu
1 500 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
500 Kč + DPH
Výpočet cestovních náhrad
za každou pracovní cestu
250 Kč + DPH
Účetní a daňové konzultace
Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace
osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace
e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Říkají o nás
Petr Křivánek
Firma Účetnictví bez starostí má u nás ve všech hodnoceních jen ty nejlepší možné výsledky.
Petr Křivánek
jednatel TEMAR s.r.o.
www.temarpraha.cz
Pavel Ungr
Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.
Pavel Ungr
SEO konzultant a specialista online marketingu
www.pavelungr.cz
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Předávat nám doklady minimálně jednou měsíčně elektronicky na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
  • Pokud používáte platební brány, umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
  • Předávat podklady pro výpočet marže.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

    Rychlá rada, pokud jste ztraceni
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI SKYPE KONZULTACI
    Účetní středy
    Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
    400 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.