Jste cestovní kancelář nebo cestovní agentura, jejíž hlavní předmět podnikání spočívá v poskytování cestovní služby především spotřebitelům – turistům.
Jste, nebo se brzo stanete plátcem DPH? Potřebujete vyřešit registraci k DPH a agendu kolem měsíčního nebo čtvrtletního přiznání k DPH? Potřebujete vést účetnictví a zpracovat účetní závěrku?
Pro koho je online vedení účetnictví?
Právnické osoby (s.r.o.) nebo fyzické osoby (OSVČ) působící v oblasti cestovního ruchu – incoming, kongresová turistika, klasické zájezdy pro turisty do EU i do zahraničí:
- plátci DPH, kteří řeší zvláštní režim při poskytnutí cestovní služby
- maximálně 10 stálých zaměstnanců (kromě sezónních brigádníků – delegátů na dohodu o provedení práce)
- nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
- faktury si vystavuje klient sám
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
- měsíční přehled nákladů a výnosů
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
- příkaz k úhradě daně v pdf
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
- založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
15leté zkušenosti
V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.
Férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Výhody online spolupráce
Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.




- Předávat nám doklady minimálně jednou měsíčně elektronicky na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
- Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
- Pokud používáte platební brány, umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
- Předávat podklady pro výpočet marže.
- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.