Jste freelancer, který chce podnikat v České republice? Mluvíte anglicky a potřebujete pomoct s úřady, kde vám nerozumí? Potřebujete někoho, kdo se vám postará o české daně?
Pro koho je online vedení účetnictví?
Fyzické osoby (OSVČ) – freelancery, kteří se chtějí usadit v České republice a podnikat zde podle českých zákonů:
- freelanceři, jejichž hlavní aktivum jsou znalosti: IT specialisté, marketingoví specialisté, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, projektanti, lektoři, projektoví manageři, grafici apod.
- bez zaměstnanců
- nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
- faktury si vystavuje klient sám
- platby od zákazníků přijímají pouze převodem na bankovní účet nebo hotově (nepoužívají terminál na karty ani on-line platební bránu)
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování příjmů a výdajů – přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
- příkaz k úhradě daně v pdf
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
- zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou
- komunikaci s účetní v angličtině
15leté zkušenosti
V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.
Férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Výhody online spolupráce
Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.
Komunikujeme anglicky
Nevadí, že neumíte česky. Komunikujeme anglicky.


- Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
- Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.