Jste freelancer, který chce podnikat v České republice? Mluvíte anglicky a potřebujete pomoct s úřady, kde vám nerozumí? Potřebujete někoho, kdo se vám postará o české daně?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Fyzické osoby (OSVČ) – freelancery, kteří se chtějí usadit v České republice a podnikat zde podle českých zákonů:

  • freelanceři, jejichž hlavní aktivum jsou znalosti: IT specialisté, marketingoví specialisté, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, projektanti, lektoři, projektoví manageři, grafici apod.
  • bez zaměstnanců
  • nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
  • faktury si vystavuje klient sám
  • platby od zákazníků přijímají pouze převodem na bankovní účet nebo hotově (nepoužívají terminál na karty ani on-line platební bránu)

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování příjmů a výdajů – přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
  • zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou
  • komunikaci s účetní v angličtině
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Komunikujeme anglicky

Nevadí, že neumíte česky. Komunikujeme anglicky.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje přijatá faktura od dodavatele, vydaná faktura zákazníkům, pokladní doklad (paragon), doklad k platbě kartou, předpis na pojistné nebo jakýkoliv další doklad na příjem nebo výdej peněz. Nevyhovuje vám tenhle účetní balíček? Řekněte si o služby na míru.
3 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
2 000 Kč +DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
150 Kč + DPH měsíčně
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého dalšího zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Přiznání k silniční dani
do 3 aut
1 000 Kč + DPH
Přiznání k silniční dani
za každé další auto
250 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za první hodinu
1 500 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
500 Kč + DPH
Výpočet cestovních náhrad
za každou pracovní cestu
250 Kč + DPH
Účetní a daňové konzultace
Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace
osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace
e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Osobní doprovod na úřady, pomoc s vyřízením podnikatelského oprávnění a zřízením datové schránky (pro elektronickou komunikaci s úřady)
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Říkají o nás
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Jiří (Jícha) Najman
Často se ocitnu v dalekých krajích v situaci, kdy musím řešit různé pracovní záležitosti. Je pro mě velmi důležité mít vše dostupné kdykoli a kdekoli.
Jiří (Jícha) Najman
Kajak bezpečně a pohodově
www.kajakarshop.cz
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.