Pro freelancery plátce DPH
do 30 dokladů / měsíčně
cena za účetní služby od 2 000 Kč / měsíc

„Hlídají za mě všechny termíny, komunikují s úřady a já mám klid na svou práci…“  

Honza, UX designer

Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat. 

Jste profesionál na volné noze, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když jste třeba na druhém konci světa. A můžete tam v klidu zůstat s jistotou, že vše proběhne správně. 

S námi ušetříte čas

Odpadne vám neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete věnovat svému profesnímu růstu nebo koníčkům. Tak jako to udělalo už více než 100 klientů před vámi. Přidáte se k nim?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny fyzické osoby (OSVČ), které splňují následujících 6 podmínek:

  • Pracují se znalostmi – např. IT specialisté, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, projektanti, lektoři, projektoví manažeři nebo grafici.
  • Jsou plátci DPH.
  • Nemají zaměstnance.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
  • Platby od zákazníků přijímají převodem na bankovní účet nebo hotově – nepoužívají terminál na karty ani online platební bránu.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování příjmů a výdajů (přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH)
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf 
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importním formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou
Staráme se o účetnictví elitním freelancerům
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
Ondřej Šťastný
Ondřej Šťastný
projektant
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC
Miroslav Čevela
Miroslav Čevela
Prodávám a montuji parkovací senzory, handsfree Parrot a tažné zařízení.
Pavel Ungr
Pavel Ungr
SEO konzultant a specialista online marketingu
Jan Nachtigal
Jan Nachtigal
PPC & SEO konzultant
Martin Matějka
Martin Matějka
SEO specialista
Lukáš Pítra
Lukáš Pítra
SEO konzultant
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, faktura vydaná zadávaná manuálně do účetního systému, faktura vydaná importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému, položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
2 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
2 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Přiznání k silniční dani (do 3 aut)
1 000 Kč + DPH, 250 Kč + DPH za každé další auto
Zastupování při kontrolách
1 500 Kč + DPH, 500 Kč + DPH za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Výpočet cestovních náhrad
250 Kč + DPH za každou pracovní cestu
Účetní a daňové konzultace: Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace: osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail (dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu)
Říkají o nás
Pavel Ungr
Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.
Pavel Ungr
SEO konzultant a specialista online marketingu
www.pavelungr.cz
Pavel Jiránek
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do který chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří.
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
makleronline.cz
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.