Aktuální článek: Kolik platit zálohy OSVČ

„Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.

Pavel Ungr, SEO konzultant a specialista online marketingu

Chcete raději pracovat s klienty, nebo trávit čas účtováním? S prací pro firmy, jako je ta vaše, máme 15leté zkušenosti a známe specifika vašeho oboru. Vše probíhá elektronicky, z pohodlí vaší agentury. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat.

Jste marketingová agentura, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, abyste se mohli soustředit na potřeby svých klientů.

S námi ušetříte čas

Odpadnou vám starosti s čísly, neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete investovat do vymýšlení nových projektů či příležitostí. Tak jako to udělalo už více než 30  agentur před vámi. Přidáte se k nim?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny právnické osoby (s.r.o.), které splňují následujících 5 podmínek:

  • Jsou plátci DPH a pracují se znalostmi – např. v PR, marketingu, SEO, vzdělávání či podobných oborech.
  • Zpracovávají kompletní zakázky, na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců.
  • Mají maximálně 10 zaměstnanců.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importovatelném formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Kdo nám věří a je naším klientem?
Vojtěch Mikula
Vojtěch Mikula - Picards s.r.o.
UX, analytika, byznys
Pavel Ungr
Pavel Ungr - SEOloger s.r.o.
SEO konzultant a specialista online marketingu
Tomáš Iľko
Tomáš Iľko
Public relations a event management
Martin Matějka
Martin Matějka - LUMA marketing s.r.o.
SEO specialista
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
4 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
300 Kč + DPH měsíčně za každého dalšího zaměstnance, 200 Kč + DPH měsíčně v případě každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
Přiznání k silniční dani (do 3 aut)
1 000 Kč + DPH, 250 Kč + DPH za každé další auto
Zastupování při kontrolách
1 500 Kč + DPH, 500 Kč + DPH za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Výpočet cestovních náhrad
250 Kč + DPH za každou pracovní cestu
Účetní a daňové konzultace: Google meet
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace: osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail (dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu)
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda (abo nebo gpc).
  • V případě používání platební brány umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

    Daňové poradenství
    Daňové poradenství osobně nebo on-line
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI PORADENSTVÍ
    Účetní středy
    Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
    400 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Říkají o nás
    Vojtěch Mikula
    Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně.
    Ing. Vojtěch Mikula
    jednatel, UX, analytika, byznys
    Picards s.r.o.
    Pavel Ungr
    Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.
    Pavel Ungr
    SEO konzultant a specialista online marketingu
    www.pavelungr.cz
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.