„Pokud chcete mít klid na práci a účetnictví neřešit, vyberete si je. Budete spokojení jako já.“
Pavel Ungr, SEO konzultant a specialista online marketingu
Chcete raději pracovat s klienty, nebo trávit čas účtováním? S prací pro firmy, jako je ta vaše, máme 15leté zkušenosti a známe specifika vašeho oboru. Vše probíhá elektronicky, z pohodlí vaší agentury. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat.
Jste marketingová agentura, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, abyste se mohli soustředit na potřeby svých klientů.
S námi ušetříte čas
Odpadnou vám starosti s čísly, neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete investovat do vymýšlení nových projektů či příležitostí. Tak jako to udělalo už více než 30 agentur před vámi. Přidáte se k nim?
Pro koho je online vedení účetnictví?
Pro všechny právnické osoby (s.r.o.), které splňují následujících 5 podmínek:
- Jsou plátci DPH a pracují se znalostmi – např. v PR, marketingu, SEO, vzdělávání či podobných oborech.
- Zpracovávají kompletní zakázky, na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců.
- Mají maximálně 10 zaměstnanců.
- Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
- Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
- měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
- příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importovatelném formátu do Fio banky
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
- založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin




15leté zkušenosti
V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.
Férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Výhody online spolupráce
Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.


- Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
- Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda (abo nebo gpc).
- V případě používání platební brány umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.


- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.