Je to skvělá úspora času, který mohu věnovat svým klientům. Už nemusím skladovat papíry a běhat po schůzkách, všechno probíhá elektronicky a na dálku.“

Petr, majitel PR agentury

Chcete raději pracovat s klienty, nebo trávit čas účtováním? S prací pro firmy, jako je ta vaše, máme 15leté zkušenosti a známe specifika vašeho oboru. Vše probíhá elektronicky, z pohodlí vaší agentury. Nemusíte za námi do kanceláře, a přesto to bude fungovat.

Jste marketingová agentura, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, abyste se mohli soustředit na potřeby svých klientů.

S námi ušetříte čas

Odpadnou vám starosti s čísly, neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete investovat do vymýšlení nových projektů či příležitostí. Tak jako to udělalo už více než 30  agentur před vámi. Přidáte se k nim?

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny právnické osoby (s.r.o.), které splňují následujících 5 podmínek:

  • Jsou plátci DPH a pracují se znalostmi – např. v PR, marketingu, SEO, vzdělávání či podobných oborech.
  • Zpracovávají kompletní zakázky, na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců.
  • Mají maximálně 10 zaměstnanců.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importovatelném formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Proč si vybrat nás?

15leté zkušenosti

V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.

Férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.

Certifikovaný daňový poradce

Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Výhody online spolupráce

Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, faktura vydaná zadávaná manuálně do účetního systému, faktura vydaná importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému, položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
3 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
250 Kč + DPH měsíčně za každého dalšího zaměstnance, 150 Kč + DPH měsíčně v případě každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
Přiznání k silniční dani (do 3 aut)
1 000 Kč + DPH, 250 Kč + DPH za každé další auto
Zastupování při kontrolách
1 500 Kč + DPH, 500 Kč + DPH za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Výpočet cestovních náhrad
250 Kč + DPH za každou pracovní cestu
Účetní a daňové konzultace: Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace: osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail (dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu)
Říkají o nás
Miroslav Čevela
Účetnictví je pro mě v podnikání jedna z nejhorších věcí. Díky BKP skoro nevím, že nějaké je, a rozhodně mi nebrání v podnikání.
Miroslav Čevela
Prodávám a montuji parkovací senzory, handsfree Parrot a tažné zařízení
www.telcar.cz
Vojtěch Mikula
Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně.
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
Picards s.r.o.
Co od vás potřebujeme, aby to správně fungovalo?
  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda (abo nebo gpc).
  • V případě používání platební brány umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
Chcete vyzkoušet výhody online vedení účetnictví?
Napište nám prostřednictvím formuláře a pomůžeme vám od starostí, které vás brzdí v rozletu.

Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.