Specialista, freelancer

Jste OSVČ – specialista, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když se osobně nepotkáme. Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Věnujte se své profesi, my se postaráme o vaše daně.

Kolik vás to bude stát?

Ceny jsou uvedeny bez DPH

Vedení účetnictví

Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.

Vedení účetnictví

2 300 Kč
měsíčně

Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob

Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob

od 3 500 Kč
jednou ročně

Příprava registrace plátce DPH

Příprava registrace plátce DPH

2 300 Kč
jednorázově

Zastupování při kontrolách

1000 Kč za každou druhou a další započatou hodinu kontroly

Zastupování při kontrolách

2 000 Kč
jednorázově

Výpočet cestovních náhrad

Výpočet cestovních náhrad

400 Kč
za každou pracovní cestu

Účetní a daňové konzultace: Google meet

Účetní a daňové konzultace: Google meet

500 Kč
za každých započatých 15 minut

Účetní a daňové konzultace: osobní

Účetní a daňové konzultace: osobní

2 000 Kč
za každou započatou hodinu

Účetní a daňové konzultace: e-mail

Dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu

Účetní a daňové konzultace: e-mail

od 2 000 Kč
za e-mail

Pro koho je online vedení účetnictví?

Pro všechny fyzické osoby (OSVČ), které splňují následujících 6 podmínek:

  • Pracují se znalostmi – např. SEO specialisté, marketingový poradci, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, lektoři, projektoví manažeři nebo grafici.
  • Jsou plátci DPH.
  • Nemají zaměstnance.
  • Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
  • Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
  • Platby od zákazníků přijímají převodem na bankovní účet nebo hotově – nepoužívají terminál na karty ani online platební bránu.

Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?

  • zaúčtování příjmů a výdajů (přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH)
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
  • příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importním formátu do Fio banky
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou

Co od vás potřebujeme, aby to fungovalo?

  • Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.

S jakými aplikacemi pracujeme?

Říkají o nás

Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC
Svěřit daně a účetnictví Martinovi a Zuzce přineslo skutečně zásadní změnu do podnikání – věci mají řád a já mám klid. Konečně se nemusím pokoušet vysvětlovat účetním, co mají udělat, ale jsou to oni, kdo poradí a hlavně poradí správně. Najednou jde si veškeré podklady zasílat elektronicky. Hlídají termíny. Případně složitější věci domlouvají napřímo s klientem, nemusím hrát roli pošťáka, a mně potom řeknou – hotovo, vyřešeno. No a taky vím, že když mi zavolá paní z finančáku, tak jí můžu s klidem říct – obraťte se prosím na mé účetní. A to je k nezaplacení.
Vojtěch Mikula
Ing. Vojtěch Mikula
jednatel, UX, analytika, byznys
V životě se snažím dělat činnosti, kterým rozumím nebo do kterých chci proniknout. Do této skupiny ale účetnictví nepatří. Proto jsem velmi rád, že jsem našel firmu, která mi tuto oblast podnikání pomůže spravovat, poradí mi, když potřebuji, a na kterou se mohu naprosto spolehnout!
Pavel Jiránek
Ing. Pavel Jiránek
Java Team Leader / UI/UX designer ve společnosti Rohlik.cz a provozovatel služby Makléř online
V rámci podnikání na volné noze a rodinného života rád věnuji čas a energii podstatným věcem. BKP Finance mi v tom pomáhá vedením účetnictví, a tím snížením mojí zbytné zátěže. Na BKP Finance mi vyhovuje, že komunikace, včetně předávání dokladů, probíhá elektronicky a podání na úřadech provádí za mne. Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.
Michal Vintr
Ing. Michal Vintr, Ph.D.
expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC

Co je u nás nového?

Buďte v obraze a přihlaste se k odebírání našeho newsletteru.
Vybíráme pro Vás aktuální a ožehavá témata, která ze zkušeností dobře známe. Spam rádi nemáme, a tak posíláme jen to, co by Vás opravdu mohlo zajímat.