Specialista, freelancer
Jste OSVČ – specialista, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když se osobně nepotkáme. Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Věnujte se své profesi, my se postaráme o vaše daně.
Kolik vás to bude stát?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje faktura přijatá, pokladní doklad, platba kartou, ostatní pohledávka a ostatní závazek, interní doklad, položka bankovního výpisu zadávaná manuálně do účetního systému. Vydaná faktura nahrávaná importem a položka bankovního výpisu importovatelná do účetního systému se počítá jako 0,5 dokladu. Co když překročím počet dokladů? 31 až 50 ks dokladů měsíčně – navýšení o 1 500 Kč měsíčně, 51 a více dokladů – navýšení o 1 500 Kč za každých 20 dokladů.
Vedení účetnictví
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
Příprava registrace plátce DPH
Příprava registrace plátce DPH
Zastupování při kontrolách
1000 Kč za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
Zastupování při kontrolách
Výpočet cestovních náhrad
Výpočet cestovních náhrad
Účetní a daňové konzultace: Google meet
Účetní a daňové konzultace: Google meet
Účetní a daňové konzultace: osobní
Účetní a daňové konzultace: osobní
Účetní a daňové konzultace: e-mail
Dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Účetní a daňové konzultace: e-mail
Pro koho je online vedení účetnictví?
Pro všechny fyzické osoby (OSVČ), které splňují následujících 6 podmínek:
- Pracují se znalostmi – např. SEO specialisté, marketingový poradci, fotografové, tlumočníci, právníci, architekti, lektoři, projektoví manažeři nebo grafici.
- Jsou plátci DPH.
- Nemají zaměstnance.
- Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
- Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo Pohoda.
- Platby od zákazníků přijímají převodem na bankovní účet nebo hotově – nepoužívají terminál na karty ani online platební bránu.
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování příjmů a výdajů (přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH)
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
- příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importním formátu do Fio banky
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou
Co od vás potřebujeme, aby to fungovalo?
- Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
- Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.