„Cením si profesionální úrovně spolupráce, dodržování termínů a rychlých reakcí ze strany týmu BKP Finance. Takto si představuji fungování služby „bez starostí“.“
Ing. Michal Vintr, Ph.D., expert na spolehlivost, bezpečnost a RAMS/LCC
Z pohodlí domova bez osobních schůzek. Věnujte se své profesi, my se postaráme o vaše daně.
Jste OSVČ – specialista, plátce DPH, a potřebujete pomoci s daněmi nebo účetnictvím? Jsme těmi, kteří za vás vše zpracují a včas podají, i když se osobně nepotkáme.
S námi ušetříte čas
Odpadne vám neustálé hlídání termínů i časově náročná jednání s úřady. Ušetřený čas můžete věnovat svému profesnímu růstu nebo koníčkům. Tak jako to udělalo už více než 100 klientů před vámi. Přidáte se k nim?
Pro koho je online vedení účetnictví?
Pro všechny fyzické osoby (OSVČ), které splňují následujících 6 podmínek:
- Pracují s odbornými znalostmi – např. IT specialisté, techničtí specialisté, projektanti, odborníci na bezpečnost, stavební dozor, programátoři nebo kodéři.
- Jsou plátci DPH.
- Nemají zaměstnance.
- Nepracují se zásobami – výroba, nákup a prodej zboží nebo restaurace.
- Faktury si vystavují sami v účetním systému Fakturoid nebo mPohoda.
- Platby od zákazníků přijímají převodem na bankovní účet nebo hotově – nepoužívají terminál na karty ani online platební bránu.
Co v rámci online vedení účetnictví dostanete?
- zaúčtování příjmů a výdajů (přehled příjmů a výdajů pro účely daně z příjmů i DPH)
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání k dani (záznamní povinnost v pdf)
- příkaz k úhradě daně v pdf nebo v importním formátu do Fio banky
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování přehledů OSVČ na sociální a zdravotní pojištění a jejich podání datovou schránkou




15leté zkušenosti
V oboru působíme od roku 2004 a zpracovali jsme stovky daňových přiznání. Za tu dobu jsme se setkali s lecčíms a vždy jsme našli řešení.
Férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. V rámci stávající legislativy pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení. Freelancerům pomáháme s účetnictvím už od roku 2010.
Certifikovaný daňový poradce
Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňový poradce v roce 2015. Pravidelně organizujeme školení zaměřená na účetnictví a daně. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Výhody online spolupráce
Není nutné se scházet osobně, nemusíte nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny dokumenty nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do účetního systému Fakturoid. O vše ostatní se postaráme my.


- Minimálně jednou měsíčně předat doklady přes Google Disk nebo Fakturoid (doklady není možné posílat e-mailem).
- Zasílat měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf nebo ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.


- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.