Jste agentura s.r.o. a jste, nebo se brzo stanete plátcem DPH? Potřebujete vyřešit registraci k DPH a agendu kolem měsíčního nebo čtvrtletního přiznání k DPH? Potřebujete vést účetnictví a zpracovat účetní závěrku?

Pro koho je tato služba určena?

  • Právnické osoby (s.r.o.) – agentury působící v oblasti PR, marketingu, IT, vzdělávání a podobných oborů:
    • plátci DPH, jejichž hlavní aktivum jsou znalosti
    • zpracovávají komplexní zakázky na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců
    • maximálně 10 zaměstnanců
    • nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
    • faktury si vystavuje klient sám ve Fakturoidu nebo Pohodě

    Co dostanu?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik to stojí?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje přijatá faktura od dodavatele, vydaná faktura zákazníkům, pokladní doklad (paragon), doklad k platbě kartou, předpis na pojistné nebo jakýkoliv další doklad na příjem nebo výdej peněz. Nevyhovuje vám tenhle účetní balíček? Řekněte si o služby na míru.
3 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
150 Kč + DPH měsíčně
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého dalšího zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Přiznání k silniční dani
do 3 aut
1 000 Kč + DPH
Přiznání k silniční dani
za každé další auto
250 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za první hodinu
1 500 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
500 Kč + DPH
Výpočet cestovních náhrad
za každou pracovní cestu
250 Kč + DPH
Účetní a daňové konzultace
Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace
osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace
e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Co dělat, aby to správně fungovalo?
  • Předávat nám doklady minimálně jednou měsíčně elektronicky na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
  • Pokud používáte platební brány, umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
Mám zájem
Jste rozhodnuti nechat si vést účetnictví od nás? Skvělé, napište nám.

Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.