Jste agentura s.r.o. a jste, nebo se brzo stanete plátcem DPH? Potřebujete vyřešit registraci k DPH a agendu kolem měsíčního nebo čtvrtletního přiznání k DPH? Potřebujete vést účetnictví a zpracovat účetní závěrku?

Pro koho je tato služba určena?

  • Právnické osoby (s.r.o.) – agentury působící v oblasti PR, marketingu, IT, vzdělávání a podobných oborů:
    • plátci DPH, jejichž hlavní aktivum jsou znalosti
    • zpracovávají komplexní zakázky na kterých se podílí tým spolupracovníků – externích nebo vlastních zaměstnanců
    • maximálně 10 zaměstnanců
    • nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
    • faktury si vystavuje klient sám ve Fakturoidu nebo Pohodě

    Co dostanu?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů, po domluvě přehled nákladů a výnosů na jednotlivé zakázky
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Proč jsme dobrá volba?
Pavel Ungr
Pavel Ungr
SEO konzultant a specialista online marketingu
Lukáš Fakturoid
Lukáš Konarovský
spolumajitel Fakturoid s.r.o.
Tomáš Iľko
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
Martin Matějka
Martin Matějka
SEO specialista
Lukáš Pítra
Lukáš Pítra
SEO konzultant
Vojtěch Mikula
Vojtěch Mikula
UX, analytika, byznys
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik to stojí?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 30 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje přijatá faktura od dodavatele, vydaná faktura zákazníkům, pokladní doklad (paragon), doklad k platbě kartou, předpis na pojistné nebo jakýkoliv další doklad na příjem nebo výdej peněz. Nevyhovuje vám tenhle účetní balíček? Řekněte si o služby na míru.
3 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
150 Kč + DPH měsíčně
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého dalšího zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Přiznání k silniční dani
do 3 aut
1 000 Kč + DPH
Přiznání k silniční dani
za každé další auto
250 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za první hodinu
1 500 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
500 Kč + DPH
Výpočet cestovních náhrad
za každou pracovní cestu
250 Kč + DPH
Účetní a daňové konzultace
Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace
osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace
e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Říkají o nás
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Miroslav Čevela
Účetnictví je pro mě v podnikání jedna z nejhorších věcí. Díky BKP skoro nevím, že nějaké je, a rozhodně mi nebrání v podnikání.
Miroslav Čevela
Prodávám a montuji parkovací senzory, handsfree Parrot a tažné zařízení
www.telcar.cz
Co dělat, aby to správně fungovalo?
  • Předávat nám doklady minimálně jednou měsíčně elektronicky na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
  • Pokud používáte platební brány, umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům.
Mám zájem
Jste rozhodnuti nechat si vést účetnictví od nás? Skvělé, napište nám.

Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.