Nevyhovuje vám žádný nabízený tarif? Nevadí, rádi vám připravíme tarif na míru.

Co potřebujeme vědět o vás

  • Název firmy a její IČ – pokud je již založená.
  • Bližší popis, čím se zabýváte.
  • Kdo jsou vaši zákazníci – firmy, spotřebitelé, z ČR, z EU, z třetích zemí atd.
  • Co očekáváte od naší spolupráce?
  • Právní forma vašeho podnikání – OSVČ, s.r.o. apod.
  • Jste plátci DPH, popř. plánujete brzké překročení obratu?
  • Jaký je váš orientační průměrný roční obrat – součet vystavených faktur a tržeb mimo fakturaci.
  • Máte zaměstnance, a kolik?
  • V jakém programu vystavujete faktury?
  • Jakou formou preferujete předávat doklady – papírově, nebo elektronicky?
  • Očekáváte od nás nějaké reporty z účetnictví – výsledovky apod.?
  • Kolik máte dokladů – vydaných faktur, přijatých faktur, paragonů průměrně za měsíc?
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik to stojí?
Vedení účetnictví OSVČ
od 1 500 Kč + DPH měsíčně
Vedení účetnictví s.r.o., a.s., OSVČ vedoucích podvojné účetnictví
od 3 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
pro klienta, kterému vedeme účetnictví
od 2 000 Kč + DPH jednou ročně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
pro klienta, kterému vedeme účetnictví
od 4 000 Kč + DPH jednou ročně
Zpracování mezd
za zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Zpracování mezd
za zaměstnance u dohod o provedení práce do 10 tisíc Kč (bez odvodů pojistného)
150 Kč + DPH měsíčně
Mám zájem
Jste rozhodnuti nechat si vést účetnictví od nás? Skvělé, napište nám.

Říkají o nás
Oceňuji online komunikaci, sdílení dokumentů a zasílání notifikací, na co nezapomenout. Je to nejenom pohodlné, ale rozhodně šetří čas i papír.
Katka Burešová
Jednatel
www.myflorist.cz
Tomáš Iľko
S Účetnictvím bez starostí máme jistotu, že naše účetnictví spravují opravdoví profesionálové.
Tomáš Iľko
Managing Partner Double-U PR, s.r.o.
www.double-u.cz
Rychlá rada, pokud jste ztraceni
500 Kč + DPH / 15 minut
CHCI SKYPE KONZULTACI
Účetní středy
Účetní konzultace krátkých účetních a daňových dotazů za zvýhodněnou cenu
400 Kč + DPH / 15 minut
CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
Kdy si nebudeme rozumět
  • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
  • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
  • Podnikáte neférově nebo neeticky.
  • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
  • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
  • Potřebujete účetní na plný úvazek.

Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.