Chystáte se otevřít pobočku v České republice? Potřebujete někoho, kdo vám pomůže postarat se o plnění daňových povinností v Česku a řešení lokálních daní?

Pro koho je tato služba určena?

  • Právnické osoby (s.r.o.) – české pobočky zahraničních firem působících v oblasti IT a podobných oborů:
    • plátce DPH
    • maximálně 10 zaměstnanců
    • nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
    • faktury si vystavuje klient (právnická osoba) sám

Co dostanete?

  • zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
  • měsíční přehled nákladů a výnosů
  • zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
  • souhrnné hlášení v pdf
  • kontrolní hlášení v pdf
  • soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
  • příkaz k úhradě daně v pdf
  • podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
  • zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
  • založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Proč jsme dobrá volba?

Certifikovaný daňový poradce

Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.

Přes 15 let dobrých zkušeností

Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.

Poctivý přístup a férové jednání

Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.

Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky

Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.

Ovládáme účetní systémy
Fakturoid
Pohoda
Kolik to stojí?
Vedení účetnictví
Do maximálního počtu 50 dokladů měsíčně a při dodání výpisu z účtu, který umožňuje import do účetnictví, tj. ve formátu abo nebo gpc. Za doklad se považuje přijatá faktura od dodavatele, vydaná faktura zákazníkům, pokladní doklad (paragon), doklad k platbě kartou, předpis na pojistné nebo jakýkoliv další doklad sloužící k příjmu nebo výdeji peněz. Potřebujete něco navíc? Řekněte si o služby na míru.
5 000 Kč + DPH měsíčně
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
4 000 Kč + DPH jednou ročně
Příprava registrace plátce DPH
2 000 Kč + DPH jednorázově
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého zaměstnance na DPP bez platby sociálního a zdravotního pojištění
150 Kč + DPH měsíčně
Výpočet mezd, vedení mzdové agendy
za každého dalšího zaměstnance
250 Kč + DPH měsíčně
Přiznání k silniční dani
do 3 aut
1 000 Kč + DPH
Přiznání k silniční dani
za každé další auto
250 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za první hodinu
1 500 Kč + DPH
Zastupování při kontrolách
za každou druhou a další započatou hodinu kontroly
500 Kč + DPH
Výpočet cestovních náhrad
za každou pracovní cestu
250 Kč + DPH
Účetní a daňové konzultace
Skype
250 Kč + DPH za každých započatých 15 minut
Účetní a daňové konzultace
osobní
1 000 Kč + DPH za každou započatou hodinu
Účetní a daňové konzultace
e-mail
od 1 000 Kč + DPH za e-mail dle složitosti a rozsahu zpracovávaného tématu
Co dělat, aby to správně fungovalo?
  • Předávat nám doklady elektronicky minimálně jednou měsíčně na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
  • Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
  • Umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům, používáte-li platební brány.
Mám zájem
Jste rozhodnuti nechat si vést účetnictví od nás? Skvělé, napište nám.

    Captcha Plus loading...

    Daňové poradenství
    Daňové poradenství osobně nebo on-line
    750 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI PORADENSTVÍ
    Účetní středy
    Daňové poradenství za zvýhodněnou cenu první středu v měsíci
    500 Kč + DPH / 15 minut
    CHCI NA ÚČETNÍ STŘEDU
    Říkají o nás
    Vřele doporučuji, příjemná komunikace a přístup.
    Ivana Herudková
    Účetní, jednatel MIVA – accounting, s.r.o.
    Perfektně připravený kurz (Daň z příjmů právnických osob řádek po řádku), vše vysvětleno naprosto jasně, na příkladech. Kurz má hlavu a patu, vše na sebe logicky navazuje. Problematika se věnuje všem běžným oblastem podnikání, proto ho doporučuji opravdu všem samostatným účetním (a nejen jim). Díky kurzu jsem si o mnoho jistější v oblasti DPPO a dozvěděla jsem se i mnoho nového, co jsem v době konání kurzu nepotřebovala, ale setkala jsem se s tím později. Bylo kam se podívat a v materiálech jsem dohledala vše potřebné.
    Veronika Slaninová
    Účetní
    Kdy si nebudeme rozumět
    • Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
    • Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
    • Podnikáte neférově nebo neeticky.
    • Vaše podnikání je závislé na dotacích.
    • Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
    • Potřebujete účetní na plný úvazek.

    Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.

    Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.

    Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.

    Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.