Chystáte se otevřít pobočku v České republice? Potřebujete někoho, kdo vám pomůže postarat se o plnění daňových povinností v Česku a řešení lokálních daní?
Pro koho je tato služba určena?
- Právnické osoby (s.r.o.) – české pobočky zahraničních firem působících v oblasti IT a podobných oborů:
- plátce DPH
- maximálně 10 zaměstnanců
- nepracují se zásobami (výroba, nákup a prodej zboží, restaurace apod.)
- faktury si vystavuje klient (právnická osoba) sám
Co dostanete?
- zaúčtování všech účetních případů v souladu s účetními předpisy
- měsíční přehled nákladů a výnosů
- zpracované přiznání k DPH ve formátu pdf
- souhrnné hlášení v pdf
- kontrolní hlášení v pdf
- soupis dokladů, ze kterých se skládá přiznání – záznamní povinnost v pdf
- příkaz k úhradě daně v pdf
- podání přiznání, souhrnného hlášení a kontrolního hlášení datovou schránkou klienta nebo zaslání souborů pro podání v xml
- zpracování účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů do konce března (odklad do června je možný na základě domluvy) a jeho podání datovou schránkou
- založení povinných dokumentů účetní závěrky do sbírky listin
Certifikovaný daňový poradce
Naše účetní Zuzana Bartůšková získala osvědčení daňového poradce (číslo 4960). A opravdu se vyzná, což vám potvrdí i účastníci mnoha školení, která v tomto oboru sama organizuje, aby rozšířila obzory svým kolegům. V roce 2017 jsme se stali daňově poradenskou společností registrovanou u Komory daňových poradců.
Přes 15 let dobrých zkušeností
Tisíce vyhotovených přiznání k DPH. Za tu dobu jsme se setkali s lecčím. A většinou jsme našli řešení. Často hledáme a nacházíme řešení nejen pro klienty, ale i mnohé kolegy.
Poctivý přístup a férové jednání
Jsme poctiví a féroví jak k vám, tak při zpracovávání účetních dokladů. Víme, co se sluší a patří. Najdeme pro vás vždy to nejlepší řešení v rámci stávající legislativy.
Spolupráce s námi probíhá kompletně elektronicky
Není nutné scházet se osobně, nemusíte ani nosit žádné papíry a doklady do naší kanceláře. Všechny podklady nám pošlete jednoduše e-mailem, nasdílíte na Google Disk nebo nahrajete do Fakturoidu. Výstupy od nás přijdou e-mailem. Přiznání podáme přes vaši datovou schránku. Pro platbu daně vám pošleme příkaz k úhradě. Vám stačí jen předat nám podklady a pak zaplatit daň. O vše ostatní se postaráme my.


- Předávat nám doklady elektronicky minimálně jednou měsíčně na Google Disk nebo do Fakturoidu (doklady není možné posílat e-mailem).
- Posílat nám měsíční výpis z podnikatelského účtu v pdf + ve formátu, který umožňuje import do účetního programu Pohoda, tj. abo nebo gpc.
- Umožnit účetní přístup k elektronickým výpisům, používáte-li platební brány.
- Potřebujete na poslední chvíli pouze rychle vyřešit daňové přiznání.
- Účetní je pro vás napůl sekretářka a napůl „holka pro všechno“.
- Podnikáte neférově nebo neeticky.
- Vaše podnikání je závislé na dotacích.
- Potřebujete účetní na docházení k vám do firmy.
- Potřebujete účetní na plný úvazek.
Na vystavování faktur doporučujeme používat Fakturoid.
Jako účetní oceňujeme jednoduché ovládání, soulad s aktuální legislativou a možnost nahrávání vydaných faktur do účetnictví.
Jako klienti oceňujeme automatické fakturace pravidelných faktur, párování plateb v bance s vydanými fakturami a zasílání děkovných e-mailů o zaplacení zákazníkům, snadné vystavování koncových faktur ze zaplacených zálohových faktur.
Jedním slovem výrazné snížení času stráveného nad fakturací.